خلیل‌زاده: نمی‌توانم برای استقلال وقت بگذارم

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص اینکه آیا از شرایط این روزهای استقلال خبر دارد یا خیر اظهار داشت: به خاطر همسرم هنوز در گیلان هستم و تمرکز لازم را ندارم و نمی‌توانم خیلی برای استقلال وقت بگذارم، اما بازی‌ها را که دنبال کردم به نظرم هرچه جلوتر می‌رویم استقلال بهتر می‌شود. هم بازی خوب و روانی انجام می‌دهد و هم نتایج دلچسبی را به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

برانکو مربی نبود، شفر هم با دلالی آمد/ استراماچونی اگر خوب است چرا ۲ سال بیکار بود؟

وی در خصوص بازی روز جمعه استقلال و تراکتور هم عنوان کرد: امیدوارم این بازی خیلی حساس و به قول فوتبالی‌ها ۶ امتیازی را بتوانیم به نفع خودمان به پایان برسانیم و شاهد یک بازی بدون حاشیه و جذاب از سوی دو تیم باشیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پیروزی‌های پیاپی هنوز هواداران علیه امیرحسین فتحی شعار می‌دهند، گفت: من ۱۵ روز است که از شرایط فاصله گرفتم و نمی‌دانم پشت پرده ماجرا چیست که همچنان با وجود پیروزی‌های پیاپی هواداران ناراضی هستند، اما قطعا وقتی برگردم پیگیر می‌شوم و بعد از برگزاری جلساتی پشت پرده شعار‌های هواداران را پیدا می‌کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قاضی دیدار حساس تراکتور - استقلال مشخص شد

د اکتبر 28 , 2019
به گزارش مشرق، از سوی کمیته داوران، اسامی تیم داوری دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد. اسامی داوران قضاوت کننده به شرح زیر است: *پنجشنبه 9 آبان نساجی مازندران – صنعت نفت آبادان داور: مرتضی منصوریان کمک ها: حسن انتظاری – یعقوب سخندان کمک ...