استقلال در آستانه رکوردی تاریخی

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که یکی از معدود تیم‌هایی است که در همه ادوار لیگ برتر حضور داشته و با ۳ قهرمانی یکی از تیم‌های پر  افتخار این مسابقات می‌باشد، در حال حاضر به لحاظ کسب امتیاز بالاتر از همه تیم‌های دیگر لیگ برتری قرار دارد و این امکان را دارد تا نامش را به عنوان نخستین تیمی که در لیگ برتر از ۱۰۰۰ امتیاز عبور می کند، ثبت کند.

آبی پوشان در هجده دوره گذشته این مسابقات و ۸ هفته ابتدایی فصل نوزدهم جمعا صاحب ۲۷۴ برد و ۱۷۷ مساوی هستند و باید مجموع ۹۹۹ امتیاز کسب کرده باشند که به دلیل کسر یک امتیاز، امتیازات رسمی آنها ۹۹۸ است.

بیشتر بخوانید:

هشدار پیشکسوت استقلال درمورد تراکتور

باشگاه استقلال در فصل ۹۳-۹۲ با کسر یک امتیاز از سوی فیفا مواجه شد و به همین دلیل از مجموع ۹۹۹ امتیاز آنها به صورت قانونی یک امتیاز کسر می شود امتیازات ثبت شده این تیم در تاریخ مسابقات ۹۹۸ امتیاز است.

آبی پوشان این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در تبریز مقابل تراکتور جمع امتیازات شان را به ۱۰۰۱ رسانده و نام شان را به عنوان نخستین تیم لیگ برتری که در تاریخ این رقابتها موفق به عبور از مرز ۱۰۰۰ امتیاز شده، را ثبت نماید.

نزدیک ترین تیم به استقلال، پرسپولیس است که مجموع امتیازات آنها در همه ادوار لیگ برتر به عدد ۹۴۳ می رسد و این تیم تنها در صورتی که تا پایان فصل بتواند مجموع امتیازاتش را به عدد ۷۲ برساند، در این فصل می تواند به مرز ۱۰۰۰ امتیاز برسد که این کاری بسیار سخت است. 

جدول بیشترین امتیازات همه ادوار لیگ برتر:

ردیف نام تیم حضور بازی امتیاز
۱ استقلال ۱۹ ۵۶۰ ۹۹۸
۲ پرسپولیس ۱۹ ۵۶۰ ۹۴۳
۳ سپاهان ۱۹ ۵۶۰ ۹۲۹
۴ ذوب آهن ۱۹ ۵۶۰ ۸۴۸
۵ فولاد ۱۸ ۵۲۶ ۷۷۷
۶ سایپا ۱۹ ۵۶۰ ۷۲۸

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شجاعیان: دانشگر رفاقتش را نشان داد

د اکتبر 28 , 2019
به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص عکسی که در فضای مجازی از وی پخش شده و لحظه آسیب دیدگی وی را نشان می‌دهد گفت: ضربه از پشت به من برخورد کرد ولی این ضربه به صورت کامل از پشت نبود. شاید اگر آن ضربه کامل به پشت پایم...