غفوری: به‌خاطر پول اعتصاب نمی‌کنیم

به گزارش مشرق، وریا غفوری پس از برد 2 بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: در هفته‌های ابتدایی تمرکز لازم را نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم، اما حالا در مسیر درست قرار گرفته‌ایم. این اول راه است و باید در همین مسیر ادامه دهیم و رتبه بالاتری در جدول کسب کنیم و شرایط بهتری داشته باشیم.

وی درباره شکست تراکتور و بازی هفته آینده با این تیم گفت: بازی‌های حساس همیشه حساس است و باخت امروز تراکتور قطعاً دیدار بعدی را حساس‌تر هم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

شجاعیان: باید برای استراماچونی جان دهیم

کاپیتان استقلال با اشاره به اینکه شرایط بدنی‌اش نسبت به گذشته بهتر شده، درباره تهدید هواداران تراکتور درخصوص حمایت او از کردهای سوریه عنوان کرد: این بحث‌ها خنده‌دار است چون کسی که پیام گذاشته، حرفم را نفهمیده است. بحث کرد یا قوم دیگری نیست، بلکه بحثم آواره‌ها هستند. مطمئنا این افراد ترک تبریز نیستند، چون تبریزی‌ها چنین شخصیتی ندارند.

غفوری درباره شرایط مالی استقلال گفت: الان شرایط خوبی داریم و بهتر از این هم می‌شویم. در این شرایط تنها چیزی که شاید به ما ضربه بزند، مسائل مالی است که ذهن بازیکنان را به هم می‌ریزد. بازیکنانی که از پارسال در استقلال بودند و امسال هم حضور دارند، یک هزار تومانی برای قرارداد جدید نگرفته‌اند. امیدوارم مسئولان به فکر باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتصاب خواهند کرد، گفت: اعتصاب نمی‌کنیم، اما برای حق و حقوق‌مان می‌جنگیم. همه تلاش خود را در زمین خواهیم داشت و برای این هواداران جان‌مان را می‌دهیم و این شرایط تاثیری در بازی‌های ما نخواهد داشت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی: بازیکنانم نمایش شجاعانه ‎ای داشتند/ این تازه شروع کار ما است

ج اکتبر 25 , 2019
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: *رختکن استقلال همیشه در اختیار شجاعیان است زیرا او شخصتی فوق العاده ای دارد. *به...