برتری استقلال در نیمه نخست مقابل پارس جم؛ شعار علیه فتحی بعد از هر گل! فتحی حیا کن.. استقلال و رها کن..

بازی استقلال و پارس جنوبی

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و پارس جنوبی جم با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌هایاستقلال ایران و پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر فصل 1398/99 از ساعت 19:00 امروز (جمعه 3 آبان 98) در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت سیدرضا مهدوی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع شاگردان استراماچونی به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، ووریا غفوری، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند و سجاد آقایی

ترکیب پارس جنوبی جم: فرناندو ده خسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، ماگنو باتیستا، محمود شفیعی، رضا خالقی فر، محمد ابراهیمی، پوریا آریا کیا، کاکاشویلی( دقیقه 19 ایمان باصفا)، مهدی ترکمان، بابک حاتمی

 

 دقیقه 1: برخورد فرشید اسماعیلی با کاکا شویلی باعث مصدومیت بازیکن خارجی تیم پارس جنوبی شد.

دقیقه 9: کاکا شویلی با دانشگر برخورد کرد و این مرتبه هر دو بازیکن دچار مصدومیت شدند.  هر دو بازیکن این مرتبه دچار مصدومیت شدید شدند و بازی چند لحظه ای متوقف شد.

دقیقه 14: خطا روی اسماعیلی پشت محوطه جریمه پارس جنوبی یک ضربه کاشته برای استقلال به همراه داشت.  این ضربه را وریا غفوری زد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه پارس جنوبی به بیرون رفت.

دقیقه 16: پاس دقیق اسماعیلی در محوطه جریمه به مهدی قائدی رسید که او نتوانست از این فرصت عالی گلزنی و موقعیت تک به تک استفاده کند.

دقیقه 18: کاکا شویلی به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نیست او در 8 دقیقه ابتدایی مسابقه دوبار دچار مصدومیت شدید شده بود. ایمان با صفا به جای این بازیکن در ترکیب تیم پارس جنوبی قرار گرفت.

دقیقه 20: ضربه کاشته پارس جنوبی را ترکمان روی دروازه فرستاد که توپ به خالقی فر رسید و  ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: مهدی قائدی ضربه کرنر استقلال را زد که مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه 28: شوت علی کریمی از راه دور به زیبایی وارد دروازه پارس جنوبی شد. روی این گل زیبا  دروازه بان پارس جنوبی هم مقصر بود.

دقیقه 33: بازیکنان استقلال با یک حمله همه جانبه فرصت زدن دومین گل را پیدا کردند اما در نهایت شوت بی دقت فرشید اسماعیلی از کنار دروازه پارس جنوبی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 38:خطای زکی پور روی خالقی فر یک ضربه کاشته در جناح راست محوطه جریمه استقلال نصیب پارس جنوبی کرد که این ضربه را حاصلی برای شاگردان فراز کمالوند نداشت.

دقیقه 40: ضربه کرنر پارس جنوبی یک موقعیت گلزنی برای این تیم ایجاد کرد اما مدافعان آبی پوش توپ را دوباره راهی کرنر کردند. ضربه کرنر مجدد حاصلی برای زردپوشان پارس جنوبی نداشت.

دقیقه 42: کرنر دیگر پارس جنوبی را مدافعان استقلال دفع کردند و توپ برگشتی را شفیعی شوت کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: استراماچونی به دلیل اعلام نشدن خطا روی آرش رضاوند اعتراض ملایمی به داور کرد و با لبخند به داور چهارم معترض شد.

دقیقه 2+45 ارسال غفوری در محوطه جریمه به قائدی رسید و شوت دقیق او گل دوم استقلال را رقم زد.

دقیقه 3+45 سوت پایان بازی با پیروزی استقلال.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پارس جم؛ هر چی سنگِ.. پیش پایِ لنگِ! امان از مصدومیت، امان از فتحی!

هفته هشتم لیگ برتر/ حواشی پیش از دیدار استقلال و پارس جم: شعار علیه فتحی و خرابی مجدد دستگاه بارکُدخوان!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش نیازمند به شکستن رکورد گلر استقلال

ج اکتبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، پیام نیازمند بعد از تساوی بدون گل سپاهان مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: باید این بازی را می‌بردیم و سه امتیاز را کسب می‌کردیم اما متأسفانه بدشانس بودیم و در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. امیدوارم در مسابقات آینده امتیازاتی ر...