واکنش نیازمند به شکستن رکورد گلر استقلال

به گزارش مشرق، پیام نیازمند بعد از تساوی بدون گل سپاهان مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: باید این بازی را می‌بردیم و سه امتیاز را کسب می‌کردیم اما متأسفانه بدشانس بودیم و در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. امیدوارم در مسابقات آینده امتیازاتی را که امروز از دست دادیم جبران کنیم.

بیشتر بخوانید:

رکورد کلین شیت در لیگ برتر شکسته شد

وی درباره ثبت رکورد کلین‌شیت لیگ برتر به نام خودش و اینکه به نظر می‌رسید در برخی از لحظات بازی نیم‌نگاهی به اسکوربورد برای دیدن زمان مسابقه دارد، گفت: اینطور نبود بلکه منتظر این بودم و می‌دیدم که وقت بازی دارد تمام می‌شود و گل نزدیم دروغ نمی‌گویم و با توجه به اینکه رسانه‌ها و مردم به آن پرداخته بودند نمی‌توانستم بگویم به این موضوع فکر نکرده بودم. اگر رکوردی هم زده شده متعلق به باشگاه سپاهان و هواداران است.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: باعث افتخار من است که در کنار چنین بازیکنانی بازی می‌کنم. به عنوان عضو کوچکی از این مجموع نقش کوچکی در این دستاوردی که برای باشگاه سپاهان کسب شده است داشته‌ام و امیدوارم تا سالیان سال برای باشگاه سپاهان دست نخورده باقی بمانم. در تمام مسابقات هدفم بسته نگه داشتن دروازه سپاهان است و البته تمام بازیکنان در این رکورد سهیم هستند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ بنر هواداران استقلال برای شجاعیان

ج اکتبر 25 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ بنر هواداران استقلال برای شجاعیان ...