سجاد آقایی: بازی در سیستم 2-5-3 خیلی سخت است؛ همه از مصدومیت شجاعیان ناراحت هستیم

سجاد آقایی

هافبک - مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: همه بازیکنان از مصدومیت داریوش شجاعیان ناراحت هستند او بازیکن بسیار توانمندی است که خیلی بدشانسی می آورد. 

به گزارش استقلال نیوز، سجاد آقایی هافبک - مهاجم باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، با اشاره به پیروزی پُر گل استقلال برابر سایپا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* مقابل سایپا بازی خوبی انجام دادیم

بازی بسیار خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و سه امتیاز مهم گرفتیم تا جایگاهمان در جدول بهتر شود. سایپا جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است که جوان های شایسته‌ای دارد ولی آنها کم تجربه هستند.

* بازی در سیستم 2-5-3 خیلی سخت است

بازی در سیستم 2-5-3 خیلی سخت است ولی اگر زمان سپری و تیم هماهنگ‌تر شود، می‌توانیم، هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. دیدید که هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کردیم و امیدوارم در بازی‌های آینده بیشتر پیشرفت کنیم.

* گلم را به مادرم تقدیم می کنم

از اینکه اولین گل لیگ برتری خودم را زدم بسیار خوشحالم و این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بازیکن مثمرثمری برای استقلال باشم. این گل را به مادرم تقدیم می‌کنم.

* همه بازیکنان از مصدومیت شجاعیان ناراحت هستند

همه ما از اتفاق تلخی که برای داریوش شجاعیان پیش آمد ناراحت شدیم. شجاعیان فوتبالیست توانمندی است که متاسفانه این بازیکن را از دست دادیم. امیدوارم شجاعیان پُرقدرت‌تر از همیشه برگردد.

* استقلال پُر از بازیکن ستاره است 

استقلال پُر از ستاره است و ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم. تنها هدف ما این است که قهرمان شویم و برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم.

اخبار باشگاه استقلال

           


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ غول خفته بیدار شد؛ استقلال در شهر قدس سایپا را 4تایی کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شادی گلم "کریس‌آقایی" بود، نه رونالدویی!/ شغلم گلزنی است

چ اکتبر 23 , 2019
[unable to retrieve full-text content]مهاجم استقلال گفت: افتی که پس از مصدومیت قبل از شروع فصل داشتم با شوکی که سرمربی تیم به من داد باعث شد تا با الگوبرداری از کریس رونالدو، بجنگم تا به این شرایط برسم....