تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

به گزارش مشرق، در لیگ نوزدهم همانند چهار دوره گذشته لیگ برتر فوتبال در پایان هر هفته از مسابقات، با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برترانتخاب و معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برترین‌های هفته هفتم لیگ برتر +عکس

روش کار به این صورت است که سرمربیان، مربیان یا آنالیزورهای 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را معرفی می‌کنند. دخالتی در انتخاب برترین‌های هفته نمی شود و صرفاً از سرمربیان یا آنالیزورها نظرخواهی شده و بدون اینکه نامی از آنها برده شود، نظرات‌شان منعکس می‌شود.

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به رنگ آبی، قرمز، زرد است چرا که بازیکنانی در این تیم حضور دارند که رنگ اصلی پیراهن تیمشان یکی از سه رنگ یاد شده است.

تیم منتخب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: مهدی رحمتی (شهر خودرو)

مدافعان: عارف غلامی (استقلال)، ایوب والی (فولاد) و پیام ملکیان (نفت مسجدسلیمان)

هافبک‌ها: احمد نوراللهی و مهدی ترابی (پرسپولیس)، سوگیتا (تراکتور) و محمد محبی (سپاهان)

مهاجمان: ساسان انصاری (تراکتور)، امین قاسمی‌نژاد (شهر خودرو) و سجاد آقایی (استقلال)

مهدی ترکمان از پارس جنوبی، محمد اهل شاخه از صنعت نفت، آرش رضاوند از استقلال، میمبلا از تراکتور، سینا مریدی از فولاد نیز می‌توانستند در تیم منتخب حضور داشته باشند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همدردی شجاع و سروش با داریوش +عکس

س اکتبر 22 , 2019
به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان هافبک استقلال در دیدار برابر سایپا در هفته هفتم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال دچار پارگی رباط صلیبی شد و برای مدتی از میادین دور خواهد بود، در همین رابطه سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده با انتشار تصاویری از شجاعیان در ...