رسمی/ شوک به استقلال و هواداران؛ داریوش شجاعیان بازهم رباط پاره کرد!

مصدومیت شجاعیان

هافبک با تکنیک استقلال در جریان دیدار مقابل سایپا با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

به گزارش استقلال نیوز، به گفته دکتر ستوده  پزشک استقلال، رباط داریوش شجاعیان هافبک نفوذی استقلال که در اوایل بازی مقابل سایپا با مصدومیت شدیدی مواجه و از بازی خارج شد، پاره شد.

دکتر ستوده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در مورد میزان مصدومیت داریوش شجاعیان صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

در اوایل بازی به خاطر ضربه‌ای که از پشت به ساق پای داریوش وارد شد، او هنگام فرود دچار آسیب زانوی پای چپ شد. بلافاصله اقدام‌های تشخیصی درباره میزان مصدومیت داریوش انجام گرفت و متاسفانه پس از آزمایش ام‌آی‌آر مشخص شد که رباط صلیبی پای چپ شجاعیان دچار پارگی شده. این آسیب در شرایطی رخ داده که داریوش از نظر آمادگی بدنی در بهترین شرایط خودش قرار داشت. فردا درباره این مصدومیت با چند پزشک فوق تخصص زانو مشورت خواهیم کرد تا هر چه زودتر مداوای لازم را آغاز کنیم.

لازم به ذکر است که این بار مصدومیت مربوط به پای راست داریوش بود.

به گزارش استقلال نیوز، امیدواریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جواب قانع کننده ای به سوال هواداران استقلال داشته باشند که چرا مسابقات لیگ با این فشردگی شدید برگزار می شود تا اینگونه بازیکنان تیم های لیگ برتری با مصدومیت شدید مواجه شوند.

خبرگزاری استقلال نیوز برای هافبک با اخلاق استقلال آرزوی بهبودی و سلامتی دارد و امیدوار است این بازیکن ارزشمند خیلی زود به میادین فوتبال بازگردد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ استراماچونی: امیدوارم مصدومیت شجاعیان جدی نباشد؛ دیگر با نتیجه یک بر صفر خوشحال نمی شویم 

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پزشک استقلال پارگی رباط شجاعیان را تایید کرد

س اکتبر 22 , 2019
به گزارش مشرق، پزشک تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر از پارگی رباط صلیبی پای چپ داریوش شجاعیان داد. مصدومیت هافبک شماره ۲۳ تیم استقلال که مهره کلیدی تیم استراماچونی است و در فصل جدید عملکرد بسیار موثری داشته، موجب نگرا...