هفته هفتم لیگ برتر/ حواشی پیش از دیدار سایپا و استقلال: بازار سیاه بلیت‌ فروشی!

حواشی پیش از دیدار سایپا و استقلال

با وجود فروش بلیت الکترونیکی برای دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال، بازار سیاه بلیت فروشی مقابل ورزشگاه دیده می‌شود.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های سایپا کرج و استقلال ایران در ساعت 16:45 امروز دوشنبه (29 مهر 98) از هفته هفتم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهند شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* زمانی که تیم استقلال قصد عزیمت به ورزشگاه را داشت، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در اردوی آبی‌پوشان حضور یافت و با بازیکنان صحبت کرد.

* باشگاه سایپا اعلام کرده که بلیت‌فروشی تا شروع بازی ادامه دارد و تا این لحظه نیز پنج هزار بلیت فروخته شده است.

* جایگاه ویژه ورزشگاه شهدای شهر قدس در حال بازسازی است و تماشاگران امکان نشستن در این قسمت را ندارند.

* حال و هوای اهالی مردم شهر قدس امروز تحت تأثیر بازی استقلال قرار گرفته بود و بیشتر طرفداران این تیم از چند ساعت قبل بازی مقابل ورزشگاه تجمع کرده بودند.

حواشی پیش از دیدار سایپا و استقلال

حواشی پیش از دیدار سایپا و استقلال

* در حالی که از روز گذشته اعلام شده بود بلیت‌فروشی دیدار سایپا - استقلال به صورت الکترونیکی خواهد بود با توجه به خرید بلیت الکترونیکی توسط هواداران استقلال، خبری از گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه شهدای شهر قدس نبود.

* به خاطر نبود گیت‌های الکترونیکی و عدم کنترل بلیت از طریق کد ملی، بازارسیاه بلیت‌فروشی مقابل ورزشگاه شهدای شهرقدس ایجاد شده بود و بلیت جایگاه هواداران استقلال با قیمت‌های 20 و 50 هزار تومان به فروش می‌رسید.

حواشی پیش از دیدار سایپا و استقلال

* حضور عوامل حوادث برق منطقه شهرستان شهر قدس مقابل جایگاه ورودی تماشاگران ورزشگاه شهدای شهر قدس باعث شده بود تعدادی زیادی از هواداران استقلال از ترس برق گرفتگی در آن قسمت حاضر نشوند.

حواشی پیش از دیدار سایپا و استقلال

* باشگاه سایپا بنری روی یکی از سکوها نصب کرده است که علاوه بر آرزوی موفقیت برای این تیم، تصویر چهار بازیکن پیشین نارنجی‌پوشان که اکنون در استقلال حضور دارند روی آن نقش بسته و برای آنها آرزوی موفقیت شده است.

حواشی پیش از دیدار سایپا و استقلال

* بیژن طاهری و اشکان نامداری، مربیان پیشین استقلال که در سایپا حضور دارند، با برخی از بازیکنان استقلال خوش‌وبش کردند.

* هنگامی که بازیکنان تیم استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند آرش رضاوند مورد تشویق قرار گرفت. وی با شعار «آرش استقلالی» توسط تماشاگران حمایت شد.

* سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در استادیوم حضور دارد.

در حال بروز رسانی...

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ نمایی از محل دیدار سایپا و استقلال

د اکتبر 21 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ نمایی از محل دیدار سایپا و استقلال ...