چند خبر کوتاه از استقلال/ یک پرسپولیسی گزارشگر بازی سایپا و استقلال شد؛ با فشار هواداران” محرومیت عارف غلامی تعلیق شد

چند خبر کوتاه از استقلال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که دیروز محرومیت شجاع خلیل زاده را به حالت تعلیق در آورده بود با فشار هواداران استقلال محرومیت عارف غلامی را نیز معلق کرد.

به گزارش استقلال نیوز،باشگاه استقلال تهران از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست کرد محرومیت بی دلیل عارف غلامی را از در این هفته به حالت تعلق در بیاورد که با توجه به بخشش محرومیت شجاع خلیل زاده، محرومیت عارف غلامی نیز بخشیده شد.    

* محرومیت غلامی به حالت تعلیق در آمد

با توجه به اجرای یک دوم دوران محرومیت و فقدان محکومیت قطعی سابق قرار تعلیق یک جلسه محرومیت باقیمانده تا پایان فصل ورزشی جاری را صادر کرد.

در صورتی که در مدت تعلیق مرتکب هرگونه تخلف منجر به محکومیت قطعی شود مجازات معلق اجرا خواهد شد.

* یک پرسپولیسی گزارشگر بازی استقلال شد

با اعلام رسمی شبکه سه محمد سیانکی گزارشگر بازی سایپا و استقلال شد.

در یکی از بازی های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی ایشان به شکلی گزارش بازی را به پایان رساند که در انتهای بازی مجید جلالی سرمربی وقت تیم پیکان از گزارش یکطرفه سیانکی انتقاد و او را یک فرد پرسپولیسی خطاب کرد.

هواداران استقلال در صفحات مجازی به انتخاب این شخص انتقاد کرده و روند انتخاب گزارشگران بازی های تیم محبوبشان را سوال برانگیز می دانند.   

* باشگاه خلیج فارس از پرسپولیس شکایت می کند 

سید ناصر محزون وکیل باشگاه خلیلج فارس در  واکنش به قرارداد آریا برزگر با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:

برای انتقال یک بازیکن بین دو باشگاه ، صرف توافق بازیکن و باشگاه انتقال گیرنده کفایت نمی کند و نیازمند توافق باشگاه فعلی بازیکن هم هست تا قراردادی سه جانبه منعقد گردد. در غیر این صورت ارکان انتقال موجود نبوده و بی اعتبار است.

این بازیکن تحت قرارداد باشگاه خلیج فارس است. چند ماه پیش هم باشگاه پرسپولیس خواستار جذب برزگر شده بود اما چون نتوانسته بودند مسکن او را فراهم کنند، این انتقال منتفی شد و اخیرا باشگاه استقلال درخواست قرارداد با این بازیکن شد و ما هم پس از بررسی شرایط توافق‌نامه سه‌جانبه‌ای را با این باشگاه امضا کردیم، اما به یکباره امروز خبری منتشر شده که برزگر با پرسپولیس قرارداد بسته است که در صورت اثبات این موضوع، این قرارداد غیرقانونی است.

در صورتی که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته باشد، ما هم از برزگر و هم باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنیم. توافق ما با باشگاه استقلال در مورد مسائل حق رشد و حق باشگاه بود و مسائل مالی خود این بازیکن با باشگاه استقلال به ما مربوط نمی‌شد.

در هر صورت عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد ما بوده، مستلزم توافق با باشگاه خلیج فارس است و در غیر این صورت هر گونه قراردادی غیرمجاز و غیرقانونی است. شاید هم قراردادی در کار نباشد و فقط عکسی منتشر شده باشد که با این حال هم باشگاه پرسپولیس باید رضایت ما را جلب می‌کرد.

در هفته‌ای که در پیش رو داریم و در صورت اثبات قرارداد با پرسپولیس، ما از برزگر تحت عنوان فسخ غیرموجه و از این باشگاه شکایت خواهیم کرد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

علی دشتی: از بدقولی باشگاه ناراحتم؛ هیچ مشکلی با تصمیمات استراماچونی ندارم

داوران هفته هفتم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل ساری قاضی دیدار سایپا و استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محرومیت بازیکن استقلال هم تعلیق شد

د اکتبر 21 , 2019
به گزارش مشرق، با توجه به درخواست باشگاه استقلال تهران مبنی بر تعلیق باقیمانده اجرای محرومیت دو جلسه عارف غلامی، کمیته استیناف پس از بررسی پرونده اعلام کرد: با توجه به اجرای یک دوم  دوران محرومیت و فقدان محکومیت  قطعی سابق با توجه به...