علی چینی: خلق موقعیت نکته مثبت تیم استراماچونی است؛ استقلال روز به روز بهتر خواهد شد

علی چینی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال تا حدودی رو غلتک افتاده و حالا این تیم بیشتر از ابتدای فصل موقعیت خلق کرده و راحت‌تر گل می‌زند و این نکته مثبت تیم استراماچونی است.

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی مربی سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص کسب سه پیروزی از سه بازی گذشته استقلال و شرایط این تیم در ادامه فصل صحبت هایی کرد  که در ادامه می خوانید:

* بُرد مقابل سایپا بسیار واجب است

استقلال در روزی باید با سایپا دیدار کند که پیروزی برای این تیم بسیار واجب است. آبی پوشان سه بازی پیاپی را پیروز شده و برای تثبیت موقعیت خود امروز هم باید مقابل این حریف پیروز شوند.سایپا تیمی خوب و حریفی قابل احترام است و همیشه بازی های این دو تیم زیبا و تماشاگرپسند بوده است و بعضا نیز نتایجی در بازی دو تیم رقم خورده که پیش از آن قابل پیش بینی نبوده است.

* خلق موقعیت نکته مثبت استقلال است

استقلال تا حدودی رو غلتک افتاده و حالا این تیم بیشتر از ابتدای فصل موقعیت خلق کرده و راحت‌تر گل می‌زند و این نقطه قوت و برتری آنها در بازی امروز است.

* پیروزی امروز گام بلندی برای رسیدن به بالای جدول است

باتوجه به این که بازی بعدی آبی پوشان هم یک بازی خانگی است، اگر استراماچونی از بازی امروز برنده خارج شود می‌توان امیدوار بود استقلال با به دست آوردن 6 امتیاز گام بلندی به سوی بالای جدول بردارد.

* تیم استقلال روز به روز بهتر خواهد شد

هواداران از ابتدای فصل علیرغم این که نتایج تیم قابل قبول نبود، شرایط را تحمل و به مربی تیم اعتماد کردند و به او زمان دادند. این باعث شد تا تیم رفته رفته شکل خودش را پیدا کند. البته این استقلال هنوز با یک استقلال واقعی فاصله زیادی دارد، اما تیم روز به روز بهتر خواهد شد.

* این تیم هنوز یکی دو بازیکن نیاز دارد

آنچه من می‌بینیم، تیم هنوز یکی دو بازیکن دیگر نیاز دارد تا نقاط ضعفی که در آن دیده می‌شود از بین برود و امیدوارم هرچه زودتر بازیکنان مورد نظر به مجموعه باشگاه اضافه شوند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ استراماچونی: با خستگی زیاد به مصاف سایپا می رویم؛ با بازیکن بی انضباط برخورد می کنم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محرومیت مدافع استقلال هم تعلیق می‎شود؟

د اکتبر 21 , 2019
به گزارش مشرق، عارف غلامی، مدافع جوان تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دربی ۹۰ دو جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. در این راستا، قرار است ظهر امروز (دوشنبه) جلسه کمیته استیناف در خصوص این بازیکن برگزار شود تا رای نهایی ...