چند خبر کوتاه از استقلال/ورزشگاه شهدای قدس میزبان دیدار سایپا و استقلال؛ توافق استقلال و سایپا بر سر دشتی

خبر کوتاه از استقلال

در اتفاقی عجیب محل میزبانی این تیم از صبح امروز سه بار تغییر کرد و در آخرین تغییرات ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان نبرد سایپا و استقلال اعلام شده است.

به گزارش استقلال نیوز،باشگاه استقلال تهران و سایپا کرج بر سر انتقال علی دشتی به توافق رسیدند و این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال در ادامه فصل نخواهد داشت.  

* توافق استقلال و سایپا بر سر علی دشتی

علی دشتی به دلیل بندی در قراردادش که اشاره شده بود با جدایی علی دایی می‌تواند قراردادش را با سایپا فسخ کند، با استقلال قرارداد بست. سایپا اما اعلام کرد که دشتی قرارداد داشته و نمی‌توانسته یک طرفه قراردادش را فسخ کند. 
باشگاه استقلال مجبور شد برای اینکه مشکلی پیش نیاید، با سایپا برای رضایت‌نامه این بازیکن به توافق برسد و قرار است مبلغ 400 میلیون تومان در سه قسط به طرف مقابل بپردازد. 
این در حالی است که دشتی روز گذشته به دلیل آنچه که از سوی باشگاه بی‌انضباطی اعلام شده، از سوی استراماچونی در اختیار باشگاه قرار گرفته است

* ورزشگاه آزادی میزبان دیدار سایپا و استقلال شد

با اعلام رسمی باشگاه سایپا دیدار تیم‌های استقلال  و سایپا در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر قرار بود در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

اما در اتفاقی عجیب محل میزبانی این تیم از صبح امروز سه بار تغییر کرد و در آخرین تغییرات ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان نبرد سایپا و استقلال اعلام شده است.

پیش از این سایپا بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌کرد که با توجه به اهمیت دیدار مقابل استقلال،این بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود. 

* استقلال به پلی آف نخواهد رفت

با توجه به رده بندی اعلام شده 2 کشور برتر منطقه شرق و غرب آسیا سهمیه 3+1 می گیرند. در نتیجه فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم منطقه غرب آسیا سهمیه 3+1 خواهد داشت.

تیم های استقلال، سپاهان، پرسپولیس به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت و شهرخودرو در پلی آف باید حضور پیدا کند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

علی دشتی: از بدقولی باشگاه ناراحتم؛ هیچ مشکلی با تصمیمات استراماچونی ندارم

داوران هفته هفتم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل ساری قاضی دیدار سایپا و استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ذوب آهن بالاتر از پرسپولیس و استقلال

ی اکتبر 20 , 2019
به گزارش مشرق،  کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال قاره کهن را اعلام کرد. در این رده بندی جدید ذوب آهن تیم دهم آسیا و اول ایران شد. بیشتر بخوانید: پرسپولیس و استقلال به ترتیب تیم های دو...