سلطان علی جباری: هواداران حق دارند علیه مدیران باشگاه شعار دهند؛ رفیق بازی وزیر دلیل عدم برکناری فتحی است

علی جباری

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: وزیر ورزش بخاطر رفیق بازی خود با فتحی، چشمش را روی اشتباهات و ضعف های مدیران استقلال بسته است.

    

 به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت‌‌وگویی، در خصوص شرایط استقلال پس از پیروزی مقابل فجر و عملکرد مدیران این باشگاه، صحبت‌هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال در 3 پست نیاز به بازیکن دارد

استقلال در بازی مقابل فجر خوب بازی کرد هر چند که باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می کرد تا در دقایق پایانی بازی کارش سخت نباشد. با این حال به اعتقاد من تیم شرایط بهتری کسب کرده هر چند که جذب ۳ بازیکن برای این تیم ضروری است و استقلالی ها به جذب یک مدافع، هافبک و مهاجم نیاز دارند.

* هواداران حق دارند از فتحی ناراضی باشند

هوادار استقلال حق دارد که از مدیریت این باشگاه ناراضی باشد. چه کسانی ۱۷ بازیکن را از استقلال دور کردند و به جای آن ها برخی بازیکنانی را گرفتند که در حد این باشگاه نیستند؟ این همه تغییری که در استقلال ایجاد شد، شرایط این باشگاه را به این روز انداخت تا شرایط خوبی نداشته باشد. همه این تغییرات نتیجه کار اشتباه مدیریت باشگاه است.

* رفیق بازی وزیر دلیل عدم برکناری فتحی است

رفاقت صمیمی وزیر ورزش با فتحی باعث شده تا استقلال دچار تغییر مدیریتی نشود هر چند که متاسفانه این مسئله به استقلال ضربه می زند.

* مرتضی تبریزی از نظر روحی مشکل دارد

تبریزی بازیکن خوبی بود. او در ذوب آهن خیلی خوب بازی می کرد و به نظر می رسد مشکل او بیشتر روحی و روانی باشد. به همین دلیل باید از لحاظ روحی به او کمک شود تا بتواند از این شرایط خارج شود.

منبع: فوتبالی

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

علی جباری: مسعود سلطانی فر عامل بدبختی استقلال است؛ آقایان چرا این بلاها را سر استقلال می آورید؟

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مصدومیت، سوغات بازیکن استقلال از اردوی تیم ملی

ج اکتبر 18 , 2019
به گزارش مشرق، سیاوش یزدانی، مدافع میانی استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پا قادر به همراهی این تیم در جدال هفته آینده آبی‌پوشان نخواهد بود.مصدومیت سیاوش یزدانی از ناحیه عضله پشت پا هست و گفته می‌شود این بازیکن احتمالاً ۲ تا ۳ هفته شرایط شرکت در ت...