آلترناتیوهای هوپر هم مشخص شدند

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها از فرصت تعطیلات لیگ برتر که به خاطر فیفادی حاصل شده در حال استفاده مفید هستند. برگزاری دیدارهای تدارکاتی، تمرینات منظم و مستمر و جذب احتمالی چند بازیکن ازجمله اقداماتی است که استراماچونی، سرمربی ایتالیایی و کادر فنی‌اش برای تقویت استقلال در حال انجام هستند، هرچند در این بین برخی شایعه‌سازان نیز هستند که سعی می‌کنند آبی‌پوشان را از رسیدن به هدف اصلی‌شان دور نگه دارند و با اهدافی مشخص و منظوردار گاهی اردوی این تیم را نشانه می‌روند. فتحی، مدیرعامل استقلال به همراه سلطانی که فعلا به صورت غیررسمی جایگزین علی خطیر شده است، چند روز پیش به‌منظور مذاکره با گزینه‌های استراماچونی در خط حمله راهی ترکیه شده‌اند و در این بین مذاکرات مفیدی را نیز با چند بازیکن انجام داده‌اند که از مطرح‌ترین‌ها گری هوپر انگلیسی بود؛ مهاجم 31 ساله و کارآمدی که در آخرین تیم باشگاهی‌اش یعنی شفیلد ونزدی در چمپیونشیپ برای این تیم ۲۴گل در ۷۰ بازی لیگ به ثمر رساند.

 مذاکره سه‌گانه در ترکیه

مسئولان استقلال البته به موازات مذاکره با هوپر که گفته می‌شود کار امضای قرارداد با وی نهایی شده و به‌زودی راهی تهران می‌شود، در ترکیه با دو گزینه دیگر نیز به مذاکره پرداختند تا در صورتی که هوپر به هر دلیلی استقلالی نشد، مذاکرات نهایی برای آبی‌پوش شدن یکی از آنها به سرعت آغاز شود. مهاجمانی که یکی اهل آمریکای‌جنوبی است و دیگری آفریقا.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده صهیونیستی انتقال بازیکن انگلیسی به استقلال/ اسرار پنهان جلسه در استانبول چیست؟ +عکس

درباره هوپر نیز شنیده می‌شود حضور این بازیکن در استقلال هنوز قطعی نشده و تا لحظه آخر و امضای قرارداد رسمی و نهایی با این بازیکن انگلیسی، نباید استقلالی‌ها نسبت به حضور این بازیکن امیدواری قطعی داشته باشند. گفته می‌شود رقم سنگین قرارداد هوپر در فضایی که استقلالی‌ها با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه هستند، شاید معادلات حضور این بازیکن در استقلال را تغییر بدهد.

 خبری از پیش‌فروش نبود

در خبرها این‌طور آمده بود که فتحی در حاشیه سفر به ترکیه دو بازیکن استقلال را برای فصل بعد پیش‌فروش کرده و انتشار این خبر کافی بود تا در فضای مجازی بلوایی علیه مسئولان استقلال به‌پا شود، هرچند این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای کوتاه این خبر را تکذیب کرد اما پیگیری‌ها نشان داد که فتحی و سلطانی در سفر به ترکیه فقط به امر مذاکره با مهاجمان احتمالی استقلال پرداخته و هیچ مذاکره‌ای با هیچ باشگاه ترکیه‌ای در این مقطع از فصل برای پیش‌فروش استقلالی‌ها شکل نگرفته است.

البته گفتنی است با توجه به اتفاقات فصل گذشته و انتقال جنجالی صیادمنش به فنرباغچه، این موضوع حسابی چشم استقلالی‌ها را ترسانده و درنهایت همین عاملی شده است تا باشگاه استقلال نسبت به انتشار این شایعه واکنش سفت و سختی نشان دهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همه تصمیمات پوپولیستی مدیران فوتبال ایران

ی اکتبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، مدیران باشگاه اعلام کردند به خاطر فشار هواداران تن به این شکایت داده‌اند و وارد پرونده‌ای شدند که کمتر از ۱۰ درصد شانس پیروزی در آن داشتند و بابت هیچ و پوچ نزدیک به یک میلیارد تومان به باد دادند. این اولین بار نیست که مدیران فو...