واکنش پزشک استقلال به ادعای عجیب قائدی

به گزارش مشرق، دکتر کاوه ستوده در واکنش به اظهارات مهدی قائدی در سایت فدراسیون فوتبال که مدعی شده بود ۲ ماه است مصدوم است و به دلیل آسیب دیدگی از اردوی تیم ملی خط خورده است گفت:قائدی مدعی شده در آخرین تمرین تیم ملی امید مصدوم شده و به همین دلیل تیم ملی را همراهی نکرده است، البته ما در تمرین تیم ملی حضور نداشتیم که ببینیم وی آسیب دیده یا خیر و کادر پزشکی تیم ملی امید هم در این باره گزارشی به ما ارائه نکرده است و حتی موضوع مصدومیت وی رسانه‌ای هم نشده است.

وی افزود: در اولین تمرینی که ما قائدی را دیدیم وی گفت که هیچ مشکلی ندارد و روز یکشنبه(امروز) با قدرت در تمرین امروز حضور پیدا خواهد کرد اما چطور وی امروز مدعی شده که ۲ ماه است مصدوم است جای سوال دارد.

بیشتر بخوانید:

توضیح قائدی درباره غیبت در اردوی تیم امید

ستوده تاکید کرد: ممکن است در جریان بازی‌ها بازیکن ضربه‌هایی بخورد و برای دقایقی احساس درد کند اما وی مصدومیتی که نیاز به درمان زیر نظر کادر پزشکی استقلال داشته باشد در این ۲ ماه نداشته است.البته اگر قائدی مصدوم است ما خوشحال هستیم که وی با مچ پای آسیب دیده ۲-۳ گل برای استقلال به ثمر رسانده است!

وی در پایان گفت: استراتژی کادر پزشکی استقلال از زمان آغاز فعالیت تا امروز سلامت بازیکنان بوده و مطمئن باشید اگر بازیکنی دچار مصدومیت باشد و بازی کردن وی برای سلامتی‌اش ایجاد خطر کند کادر پزشکی این موضوع را به کادر فنی گزارش خواهد کرد اما تاکید می‌کنم در مورد قائدی مصدومیتی در وی مشاهده نشده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیاباته به دیدار بعدی استقلال می‌رسد؟

ی اکتبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان که در جریان دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از ناحیه دنده آسیب دید و در نیمه اول همان بازی زمین مسابقه را ترک کرد، مراحل درمانی اش را سپری می کند، اما با این وجود شانس زیادی برای مورد استفاده قرار گرفتن مقابل فجر ...