بهتاش فریبا: کاش یک مربی ایرانی کنار استراماچونی بود؛ در برخی از پست ها نیاز به بازیکن داریم

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بهتر بود در کنار استراماچونی یک مربی ایرانی قرار می گرفت تا بتواند شرایط تیم را بهتر کنترل کند.

     

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با میزان، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دیدار گذشته مقابل گل گهر و وضعیت این تیم در ادامه فصلصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* امیدوارم تعطیلات باعث رفع نواقص شود

محروم یا مصدوم بودن برخی از بازیکنان خیلی خبر خوبی برای تیم نیست و متاسفانه هر هفته شاهد محرومیت یا مصدومیت یکی از بازیکنان هستیم. فارغ از این مسئله، استقلال شکل تیمی خودش را کم کم پیدا کرده است. امیدوارم تعطیلات کنونی لیگ باعث شده باشد تا کادرفنی نقاط ضعف را پیدا و روی آنها کار کند.

شاید تیم در برخی از پست ها بازیکن نیاز داشته باشد

استراماچونی با توجه به گذشت ۶ هفته و یک بازی جام حذفی شناخت بهتری به فوتبال ایران و استقلال پیدا کرده است. شاید تیم در برخی از پست‌ها نیاز به بازیکن داشته باشد و قطعا نظر سرمربی در این زمینه اهمیت دارد.

* بهتر بود مربی ایرانی کنار استراماچونی حضور داشت

بهتر بود یک مربی ایرانی کنار استراماچونی حضور داشت، کسی که می‌توانست به او کمک کند، اما این مربی ترجیح داد کسی کنارش نباشد. در مجموع، شرایط استقلال اگرچه به لحاظ گرفتن امتیاز خوب نبوده، دو پیروزی اخیر شرایط تیم را به لحاظ روحی – روانی بهتر کرده است.

 

 اخبار استقلال تهران


مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: استراماچونی برای موفقیت نیاز به زمان دارد؛ 5+1 تیم شانس قهرمانی دارند!

اکبر کارگرجم: حق فرشید اسماعیلی دعوت به تیم ملی بود؛ استقلال کم کم به هماهنگی رسیده است

مهدی پاشازاده: دلم برای استراماچونی و تنهایش می سوزد؛ اگر در کادر فنی بودم دو سه بازیکن را کتک می زدم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پشت پرده صهیونیستی انتقال بازیکن انگلیسی به استقلال/ اسرار پنهان جلسه در استانبول چیست؟ +عکس

ی اکتبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال هفته گذشته برای مذاکره با گری‌ هوپر و مدیر برنامه این بازیکن راهی ترکیه شدند و حتی با بازیکن انگلیسی نیز به توافقاتی دست پیدا کردند. در این بین مقرر شد هوپر امشب وارد تهران شود و بعد از شرکت در تست‌های پزشک...