استراماچونی: برایم مهم بود تعطیلات در ایران بمانم

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی در تعطیلات لیگ راهی جزیره کیش شده و همراه با خانواده‌اش در آنجا به استراحت می‌پردازد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص حضورش در جزیره کیش گفت: من اصلا نمی‌دانستم چنین جزیره زیبایی در ایران وجود دارد اما با هماهنگی‌هایی که باشگاه استقلال انجام داد به همراه خانواده‌ام در یک هتل با امکانات خوب در این جزیره مستقر شده‌ام.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی توبیخ شد، میلیچ محروم

وی افزود: وقتی به کیش آمدم واقعا سورپرایز شدم چون واقعا در هتل و جزیره زیبایی هستیم. خوشبختانه میهمان نوازی خوبی از ما صورت گرفته و خیلی خوشحالم که به همراه خانواده‌ام در تعطیلات مسابقات باشگاهی در ایران به این جزیره آمدم.

استراماچونی تاکید کرد: برای من خیلی مهم بود که همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی در ایران حضور داشته باشم. حالا هم در کیش هستم تا زیبایی‌های کیش و به خصوص ایران را ببینم. برای من مهم است که وقتی در خارج از کارم هستم اوقاتم را با خانواده‌ام بگذرانم.خوشحالم که در حال حاضر خانواده من در ایران هستند و در کنار من از زیبایی کیش استفاده می‌کنند.

وی در پایان گفت: از اینکه مسئولان باشگاه استقلال چنین شرایطی را فراهم کرده‌اند تشکر می‌کنم، کیش دقیقا همان جایی است که در تعطیلات باید در آنجا حضور پیدا می‌کردم، امیدوارم در آینده دوباره چنین سفری را تجربه کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قائدی: بعد از ازدواج به آرامش رسیدم

د اکتبر 7 , 2019
به گزارش مشرق، اولین برد آبی پوشان تهرانی در لیگ نوزدهم با گل مهدی قائدی مقابل گل گهر سیرجان محقق شد. مهاجم جوان تیم استقلال که در دو فصل گذشته با حواشی متعددی رو به رو بوده در روزهایی که سرمربی ایتالیایی روی نیمکت آبی‌هاست در ترکیب اصلی حضور دارد و کا...