استقلال برای گلزنی استراتژی ندارد

به گزارش مشرق، محمد مؤمنی در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل تیم گل‌گهر سیرجان گفت: یک برد نوبرانه بود. استقلال هم خوب بازی کرد. استراتژی استراماچونی با توجه به اینکه روی نیمکت هم حضور نداشت خوب بود. اما تصور ما از استقلال این است که تیم بهتری باشد.

وی افزود: با توجه به هزینه‌هایی که برای استقلال شده توقع از این تیم بیشتر است. گرفتن سه امتیاز خیلی خوب بود اما استقلال باید تیم منسجم‌تری شود. هرچند در این بازی داور یک پنالتی بی‌مورد برای حریف گرفت ضمن اینکه یک خطا هم پشت محوطه استقلال منتفی کرد.

مؤمنی در مورد اینکه کارشناسان داوری گفته‌اند پنالتی گل‌گهر درست بوده است، گفت: کارشناسان می‌خواهند از داوران خود حمایت کنند وگرنه پنالتی درست نبود. همانطور که گفتم یک خطا هم برای گل‌گهر نگرفت. من کار به بحث کارشناسی داوری ندارم اما معتقدم محرومیت هواداران استقلال تصمیم درستی نیست. در کجای دنیا کمیته انضباطی یک تیم را از حضور هوادارانش محروم می‌کند. 

بیشتر بخوانید:

استقلال با این بازیکنان نتیجه نمی‌گیرد

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط فنی نیز عنوان کرد:‌ استقلال در امر گلزنی استراتژی تعریف شده‌ای ندارد. از آبی‌پوشان انتظار می‌رود که بهتر بازی کنند. استقلال در گلزنی مشکل دارد. بازیکنی مثل تبریزی هنوز نتوانسته پاسخ انتظارات مربی را بدهد. استراماچونی روی تبریزی حساب کرده است اما این بازیکن هنوز نتوانسته خلاقیت‌های خود را نشان بدهد. 

وی افزود: سرعت بازی استقلال کم است و این تیم برای اینکه نتایج بهتری بگیرد و منسجم‌تر شود باید سرعت بیشتری داشته باشد وگرنه آهسته و سلانه کار کردن برای استقلال درست نیست. 

مؤمنی در مورد اینکه جباری گفته اعتراض به وقت‌های اضافه در شأن استقلال نیست، گفت: بله این حرف را قبول دارم. استقلال باید بهتر بازی کند و بازیکنان این تیم باید از نظر قدرت بازی و از نظر روحی بسیار بالاتر از تیمی مثل گل‌گهر باشند. این تیم تازه به لیگ برتر آمده است و بازیکنان استقلال باید شخصیت تیمی خود را با قدرت و انسجام تیمی نشان دهند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گلزن استقلال چرا زود تعویض شد؟

ش اکتبر 5 , 2019
به گزارش مشرق، هروویه میلیچ بال چپ تیم استقلال پس از اینکه اولین گل آبی ها را در بازی دیروز مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رساند،در بین دو نیمه از زمین مسابقه بیرون رفت و جای خود را به میلاد زکی پور داد.تعویضی که برای استقلالی ها تعجب برانگیز بود.میلیچ در ...