فشار از روی استقلال برداشته شد

به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز مهاجم پیشین استقلال در خصوص پیروزی آبی پوشان برابر گل ریحان البرز از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: بازی خوب و پربرخوردی را شاهد بودیم. چه از لحاظ فیزیکی و چه از بابت داشتن صحنه های زیبا. تیم های لیگ یکی همیشه برابر لیگ برترها عملکرد قابل قبولی از خود دارند. سخت کوش میشوند و با تمام توان می جنگند تا بتوانند به پیروزی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

بگوویچ: استقلال باید به استراماچونی زمان بدهد

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب در این دیدار تعویض های استراماچونی بود و بازیکنان جوانی را وارد زمین کرد و یکی از این جوانان پاس گل داد و هم گل زنی کرد. این نشان می دهد که اگر سرمربی ایتالیایی استقلال به جوانانش بهای بیشتری بدهد آنها می توانند عملکرد مثبتی در طول بازی داشته باشند.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: استقلال ۵ هفته در لیگ به پیروزی نرسیده است. شاید برد برابر گل ریحان  این فشار را از روی این تیم برداشته و بتواند مقابل گل گهر به پیروزی دست پیدا کند. آبی پوشان باید بدانند امتیازات زیادی را از دست داده اند و بنابراین استراماچونی باید با یک ترکیب خوب برابر گل گهر به میدان برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال این روزها بیشتر از هر چیز به حمایت نیاز دارد. طرفداران این تیم نباید این تیم را تنها گذاشته و همانند روز گذشته که حمایت خوبی از تیم داشتند این روند را ادامه دهند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علیرضا اکبرپور: دلالها رضا آذری را نیمکت نشین کردند؛ خیلی از جوان ها به ناحق نیمکت نشین هستند

پ اکتبر 3 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در استقلال هافبکی با کیفیت همچون رضا آذری را روی نیمکت داریم اما مدام دنبال هافبک خلاق می گردیم تا جیب دلالان رو پُر کنیم. به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفتوگو با مهر، در خص...