نارضایتی بگوویچ از سه بازیکن خارجی گل‌گهر

به گزارش مشرق، وینگو بگوویچ در مورد اینکه به نظر می‌رسد از نتایج اخیر تیمش ناراضی است، گفت: نه ناراضی نیستم. تیم من در چند بازی اخیر خوب کار کرده البته ممکن است چون در اول کار هستیم بازیکنان با استرس بازی کنند. متاسفانه  مقابل سایپا داور پنالتی ما را نگرفت. مقابل پارس جم یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد و بازی یک یک شد. مقابل نفت آبادان هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد.اینها را کارشناسان می‌گویند و من دوست ندارم در کار داوری دخالت کنم. اما یک پنالتی ممکن است مسیر ما را عوض کند. الان تیم من ۵ امتیاز دارد اما هیچ کسی از این مسئله صحبت نمی‌کند. متاسفانه فوتبال همین است. کمی شانس لازم است و البته باید بازیکنان تمرکز بیشتری در زمین داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

ایرانی‌ها قبلا در آلمان می‌جنگیدند، حالا نگاه‌شان به قطر استبرنامه هفته سوم لیگ برتر +اسامی داوران

مدافع صربستانی شاگرد بگوویچ شد

وی در ادامه گفت: در هر بازی،‌بازیکنان ۳-۴ موقعیت صد در صد را از دست می‌دهند و این باعث می‌شود ما به گل نرسیم. در کل همه چیز دست به دست هم داده و متاسفانه با این وضعیت تیم ما آن نتیجه‌ای را که انتظار داشتم را نگرفته است. به هار حال انشاالله در آینده تمام تیم در باشگاه مثال سال گذشته با هم یکدست می‌شوند. گل‌گهر صد در صد در لیگ برتر می‌ماند. نگران نباشید. 

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در مورد اینکه بدشانسی هم مانعی برای نتیجه گرفتن تیم او است،‌گفت: فوتبال همین است. شما ببینید شب گذشته تاتنهام ۷ گل از بایرن مونیخ خورد. با اینکه پوچتینو مربی بزرگی است و بازیکنان بزرگی را هم در اختیار دارد. در فوتبال همه چیز اتفاق می‌افتد اما مهم این است که صبور باشیم. ما آرام آرام رو به جلو می‌رویم و در هر بازی تلاش می‌کنیم امتیاز بگیریم. 

بگوویچ در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد از عملکرد سه بازیکن خارجی تیمش راضی نیست، گفت: درست است از آنها زیاد راضی نیستم. دو بازیکن خارجی ما قرارداد بستند و وضعیت قلیچ هم هنوز مشخص نیست. متاسفانه در کل فوتبال ایران این مشکل وجود دارد که بازیکنان خوب خارجی زیادی حضور ندارند. ضمن اینکه فدراسیون اجازه می‌دهد فقط ۱۸ بازیکن بزرگسال روی نیمکت باشند اما در کل دنیا این رقم ۲۲ بازیکن است. با این وضعیت دست باشگاه بسته است. تیم ما تازه به لیگ برتر رسیده و فقط می‌تواند ۸ بازیکن لیگ برتری بگیرد. با این حال من از بازیکنان تیمم راضی هستم. تیم من خوب بازی می‌کند و امیدواریم در آینده بهتر و بهتر شود و نتیجه بگیرد. 

وی در خصوص اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کردند که باشگاه گل‌گهر به او اولتیماتوم داده است،‌گفت: نه اصلا اینطور نیست و باشگاه به من اولتیماتوم نداده است. من با مدیر عامل باشگاه هم صحبت کردم و تا به حال هیچ کسی از مدیران یک کلمه در مورد اولتیماتوم حرفی به من نزده است. من یک مربی حرفه‌ای هستم. اگر باشگاه از من راضی نیست قراردادم را فسخ می‌کند و به خانه می‌روم یا به باشگاه دیگری می‌روم. من وقتی مربی گل‌گهر هستم تمام قلب، فکر و ذکرم را برای این تیم می‌گذارم. سه سال برای این تیم زحمت کشیدم. بااینکه به لیگ برتر آمدم الان هر چه مدیران باشگاه بگویند می‌پذیرم. من مربی حرفه‌ای هستم و به زندگی خودم ادامه می‌دهم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در مورد بازی روز جمعه این تیم مقابل استقلال تهران گفت:‌ استقلال یک تیم بزرگی است. یک مربی بسیار خوب دارد و بازیکنان فوق‌العاده‌ای در این تیم حضور دارند. امروز به بازیکنانم گفتم وقتی یک مربی از ایتالیا به اینجا می‌آید صد در صد مربی خوبی است. نمی‌توانید بگویید مربی که در لیگ اول ایتالیا کار کرده کیفیت ندارد. می‌توان گفت استراماچونی شانس ندارد. او مقابل ذوب‌آهن و همچنین فولاد در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست داد. البته فوتبال همین است. با این حال یک باشگاه  بزرگ باید به مربی اجازه و زمان بدهد تا کار کند. فراموش نکنید برانکو در سال اول سیزدهم چهاردهم لیگ بود. یا مثلا زمانی که یحیی در ذوب‌آهن بود بعد از ۸ بازی ۵ امتیاز داشت اما باشگاه به او اطمینان کرد.در فوتبال همه چیز ممکن است اتفاق بیفتد. مثلا یک بار شانس با شما یار نباشد و یک بار بازیکنان در فرم خوب‌شان نباشند.تیم من ۴-۵ بازیکن مصدوم داشت. در چند بازی میلاد فراهانی را نداشتیم. الان رنجبری، وکیا و پورهاشم را نداریم. با این حال من با تمام وجودم و ته قلبم تلاش می‌کنم چون این باشگاه را دوست دارم و دوست دارم این تیم موفق باشد.

بگوویچ در خصوص اینکه چقدر از استقلال شناخت دارد،‌گفت:‌ آنالیز خیلی خوبی از استقلال داریم. سه بازی این تیم مقابل پرسپولیس، ذوب‌آهن و گل ریحان را دیدیم. بر اساس این آنالیز با بچه‌ها کار کردیم و من فکر می‌کنم می‌توان یک نتیجه خوب از بازی بگیریم. ما تلاش می‌کنیم یک بازی خوب مقابل استقلال انجام دهیم. متاسفانه شنیدم این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. همیشه گفتم فوتبال بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد. من دوست ندارم در کار کمیته انضباطی دخالت کنم اما دوست دارم فوتبال با حضور تماشاگران برگزار شود.

وی در مورد سرانجام کار مجتبی جباری گفت: نمی‌دانم و در جریان نیستم او با باشگاه قرارداد بسته است یا خیر. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۱ مهر

پ اکتبر 3 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۱ مهر ...