استراماچونی می‌تواند ستاره سوم را بگیرد

به گزارش مشرق، علی چینی با اشاره به برد استقلال مقابل گل ریحان البرز اظهار داشت: پیروزی استقلال در جام حذفی را به فال نیک می‌گیرم. کلاس بازی اکثر بازیکنان گل ریحان در حد لیگ برتر است و به نظر من اگر این تیم را با همین شرایط وارد لیگ برتر کنند، حداقل در اواسط جدول قرار می‌گیرد. لذا پیروزی بر این تیم را نباید خیلی ساده گرفت.

وی در خصوص پنالتی‌های از دست رفته استقلال گفت: علیرغم بازیهای خوبی که استقلال ارائه می‌دهد، اما در زدن ضربات پایانی ضعف دارد و حتی ضربات پنالتی هم گل نمی‌شود. اما مطمئنم که استراماچونی این نقطه ضعف را مرتفع می‌کند.

چینی تصریح کرد: سبک بازی استقلال کاملا متحول شده و آبی پوشان به خوبی فوتبالشان را به همه تیم‌ها تحمیل می‌کنند. پاس‌های رو به عقب و در عرض کاملا منقرض شده و بازیسازی از مقابل دروازه آغاز می‌شود. اینها اتفاقات مثبتی است که منشاء آن استراماچونی است و یقین دارم تیم آینده بسیار روشنی با او خواهد داشت.

پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از اظهار نظرات برخی از پیشکسوتان این تیم گفت: ما پیشکسوتان هم در این مقطع بیشتر باید به فکر حمایت از تیم باشیم. الان وقت انتقادهای تخریبی نیست. ما همه می‌دانیم استراماچونی بهترین انتخاب برای تیم بود و نباید بیهوده فشار بیاوریم و تمرکز او را بر هم بریزیم. هنوز راه زیادی تا انتهای لیگ باقی است و همه امتیازاتی که در هفته‌های اول از دست دادیم را می شود جبران کرد.

بیشتر بخوانید:

چشمی:پتانسیل استقلال همین قدر است

چینی در ادامه بیان داشت: استراماچونی با موجودی فعلی تیم عملکرد خوبی داشته و این عملکرد در آینده نزدیک بهتر هم خواهد شد. برخی از بازیکنان جوان ما در زمین خیلی زحمت می‌کشند اما به دلیل کم تجربگی برخی مواقع اشتباهاتی مرتکب می‌شوند که تیم متضرر می‌شود. درست مثل دفع توپ اشتباه قائدی مقابل گل ریحان که منجر به گل برای این تیم شد. 

 مربی سابق آبی پوشان در ادامه خاطرنشان ساخت: استراماچونی علیرغم جوانی‌اش، مربی با دانشی است. او یک مربی «به روز» است که بهترین تمرینات ممکن را برای تیمش تجویز می‌کند. به او زمان بدهند می‌تواند سومین ستاره آسیایی استقلال را هم بگیرد.

وی خطاب به هواداران استقلال گفت: هواداران این تیم خیلی خوب هستند، اما برعکس تعصب شان که زیاد است، صبر و حوصله‌شان کم است. به خاطر همین تعصب زیاد و حوصله کم این روزها به مرتضی تبریزی فشار می‌آورند و باعث شدند او استرس داشته باشد. ما این تجربه را سر علی قربانی داشتیم و همین رفتارها باعث شد تا یک مهاجم خوب را از دست بدهیم و الان سپاهان از او بهترین استفاده را می‌کند. از هواداران می‌خواهم این تجربه را تکرار نکنند و از مرتضی تبریزی یک علی قربانی دیگر نسازند. 

چینی در خصوص اضافه شدن صالح مصطفوی به کادر فنی آبی پوشان گفت: مصطفوی را سالهای زیادی است می شناسم و چند سال هم در نفت و استقلال با او همکار بودم. وی یکی از با دانش ترین مربیان ایرانی است که به علم روز دنیا آشنایی دارد. این یکی از بهترین انتخاب ها در استقلال بود و مطمئنم که صالح به تقویت کادر فنی کمک شایانی خواهد کرد. 

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه با انتقاد از برخی رفتارها در قبال جواد زرینچه گفت: او یک سرمایه استقلال است و ما باید خوشحال باشیم از این که امروز یکی مثل زرینچه شناسنامه این باشگاه است سرپرستی آن را بر عهده دارد. نباید امثال زرینچه را با رفتارهای غیر منطقی تضعیف و تخریب کنیم. تخریب یکی مثل زرینچه تخریب استقلال است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نابودی میراث برانکو در پرسپولیسِ کالدرون/ تخته‌گازِ علیپور به سمت یک رکورد منفی!

چ اکتبر 2 , 2019
سرویس ورزش مشرق – شاگردان گابریل کالدرون در ۵ هفته ابتدایی ثابت کردند پس از ۴ فصل همکاری با برانکو ایوانکوویچ به روش های تاکتیکی او عادت کرده و هنوز نتوانسته اند با روش های مرد آرژانتینی آمار خوب گلزنی های فصول اخیر را تکرار کنند. خط حمله ای که در ۴ فص...