مرحله 1/16 جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل گل ریحان: در همه بازی ها محکوم به برد هستیم

مصاحبه استقلالی ها

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل گل ریحان گفتند: از هواداران‌مان تشکر کنم که تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند و برنده شدیم.

 به گزارش استقلال نیوز، اعضای تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری مقابل گل ریحان البرز از مرحله یک شانزدهم  حام حذفی، صحبت های در میکسدزون ورزشگاه انقلاب کرج انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* علی دشتی

تیم حریف بازی خوبی انجام داد اما حق ما پیروزی بود.

بیشتر بازیکنان لیگ یک در تیم‌های لیگ برتری بازی کرده‌اند. سطح تیم‌های ایرانی به هم نزدیک است و لیگ برتر و دسته اول نداریم.

این استرس‌ها برای حالا نیست و چون مدت‌ها است که تیم نتیجه نمی‌گیرد این استرس به ما وارد می‌شود. بازیکنان دوست ندارند بازنده باشند و دوست دارند دل هواداران را شاد کنند. امیدواریم این پیروزی را در لیگ هم ادامه دهیم.

از ناحیه لگن آسیب دیدم و مصدوم شدم بنابراین از زمین بازی بیرون رفتم و تعویض شدم.

* جواد زرینچه

بازی‌هایی که از دقیقه یک تا دقیقه 120 گرم هستند را آدم دنبال می‌کند.

این طبیعی است که انتظار می رفت استقلال این بازی را راحت ببرد. ما از هواداران تشکر می‌کنیم که همیشه ما را مورد لطف خودشان قرار می‌دهند. مطمئن باشید بچه‌های تیم روز به روز تلاش می‌کنند که شرایط تیم بهتر شود.

فوتبال است و این حاشیه‌ها که باعث اخراج مربی حریف شد.

* آرش رضاوند

بازی امروز بازی سختی بود. بازیکنان این تیم همگی در لیگ برتر بازی کرده بودند و ما هم از طرفی موقعیت‌های زیادی خراب کردیم. جا دارد که از هواداران‌مان تشکر کنم که تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند و برنده شدیم.

واقعاً این فشار برای بازیکنان سخت است چون استرس بازیکنان را بالا می‌برد. من از هواداران خواهش می‌کنم که صبور باشند و شک نکنید که مرتضی تبریزی امسال برای ما گل‌های زیادی خواهد زد.

محسن کریمی رباط پاره کرده و شیخ دیاباته مصدوم است. فعلاً فقط مرتضی تبریزی را داریم اما ما بازیکنان خیلی خوبی مثل سجاد آقایی داریم. در تیم ما جوانان خوبی وجود دارند. این فشارها روی تیم ما کار را سخت می‌کرد چون که در خیلی از بازی‌ها در دقایق آخر گل خوردیم اما خدا را شکر از این فشار خارج شدیم.

به نظر من همه این اتفاقات و پنالتی از دست دادن ها از روی فشار است اما ما یکی دو بازی دیگر برنده شویم همه پنالتی‌های ما گل خواهد شد و از زیر این فشار خارج می‌شویم. شک نکنید با این هواداران به بالای جدول خواهیم رفت.

* سجاد آقایی

خوشحالیم که برنده شدیم و ان‌شاءالله که بتوانیم روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنیم.

ما محکوم هستیم که همه بازی‌ها را ببریم. ان‌شاءالله بازی به بازی جلو می‌رویم. ان‌شاءالله که بتوانیم بازی هم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. این برد از نظر روحی به ما کمک زیادی کرد. 

این برد حتماً می‌تواند شروعی برای روزهای خوب ما باشد.

من و باشگاه استقلال هیچ مشکلی نداریم.

نه، اصلاً چنین چیزی نبوده که پیش استراماچونی رفته باشم و از او بخواهم که به من بازی بدهد. این حرف‌ها شایعه است.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ عبور پر دردسر از تاریکی؛ استقلال با آقایی گل ریحان را چید!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ غلامپور در استقلال هم ترک عادت نکرد

د سپتامبر 30 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ غلامپور در استقلال هم ترک عادت نکرد ...