مرحله 1/16 جام حذفی/ آندره آ استراماچونی: نتیجه بازی عادلانه بود؛ می دانم با بازیکنان جوان چطور رفتار کنم

آندره‌آ استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با گل ریحان گفت: نگران بودم که وقفه ای که ایجاد شد در روند خوب استقلال اختلال ایجاد کند.

 به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی با گل ریحان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

  

نتیجه بازی عادلانه بود

می دانستیم که حریف تیم خوبی است و برای سرمربی حریف احترام خاصی قائل هستم و برای همین بازی را با تمرکز شروع کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم . ولی آنها یک گل فوق العاده زدند. تیم ما واکنش خوبی به این گل داشت و بازی مساوی شد و در نیمه دوم تا آخر بازی برای برد تلاش کردیم. نتیجه بازی عادلانه بود.

* از قطع برق متاسف شدم 

متاسف شدم زیرا در نیمه دوم در شرایط خوبی بودیم. نگران بودم که وقفه ای که ایجاد شد در روند خوب استقلال اختلال ایجاد کند. ولی من به بازیکنان فشار آوردم و به آنها تاکید کردم که با همان فرمت قبل از خاموشی بازی کنند. خوشحالم که مشکلات را برطرف کنم زیرا زمان زیادی نداشتیم تا بازی امروزمان.

* وقتی با استقلال هستید باید بازیکنان سرشان را بالا بگیرند

اول با بازیکنان صحبت می کنم نه فقط برای تبریزی بلکه برای همه بازیکنان، اینکه بازی برای استقلال یعنی بازی برای یکی از بهترین تیم های آسیا باید به فشار عادت کنید و روی این مساله از نظر ذهنی کار می کنم زیرا ما بازیکنان و مربیان استقلال هستیم و کار ما همیشه زیر فشار است و برای همین به ما حقوق پرداخت می شود، باید به هواداران احترام بگذاریم. در مورد اشتباهات باید بگویم که نباید آنها تکرار شود. این برای علی کریمی و هر بازیکن دیگری اتفاق می افتد وقتی ما چیزی از دست می دهیم و اشتباه می کنیم زمان خوبی برای پیشرفت است. وقتی با استقلال هستید باید بازیکنان سرشان را بالا بگیرند و نمی خواهم بازیکنان ناراحتی داشته باشند.

* استقلال امشب یک قدم مثبت برداشت

اول از همه فکر می کنم آنالیزی که داشتم این است که استقلال یک قدم مثبت برداشت و تیم یک ایده واحدی را دنبال می کند. اگر اشتباه نکنم 5 بازیکن تیم ما امشب نسبت به ترکیب ذوب آهن تغییر داشت و همه در تلاش هستند تا ایده ما را دنبال کنند. شنیده بودم که قائدی نمی تواند به عنوان مهاجم دوم باشد اما او امروز یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. همچنین فرشید اسماعیلی ، همه بازیکنان از نظر شخصیتی و فنی در حال پیشرفت هستند. زوج دانشگر و چشمی هم در حال پیشرفت هستند و استقلال بازی به بازی پیشرفت می کند و بهتر خواهد شد. می دانم مسیر سخت خواهد بود و هیچ چیز در لیگ ایران ساده نیست.

* برای تیم های مهم تغییر سیستم یک پالس مثبت است

متاسفانه وقتی باسه دفاع بازی می کنیم بازیکنان کناری خیلی مهم هستند. در این بازی ووریا را نداشتیم و میلیچ هم صدرصد آماده نبود. دشتی و زکی پور بازی کردند. وقتی دشتی دچار مشکل شد می خواستم سیستم بازی را تغییر بدهم. چون  در مورد این تغییر در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم. فکر می کنم برای تیم های مطرح و مهم توانایی تغییر سیستم یک پالس مثبت است.

* می دانم با بازیکنان جوان چطور رفتار کنم

من دوست ندارم در مورد اتفاقاتی که درتمرین رخ می دهد صحبت کنم اما متوجه شده ام در ایران همه شما خوب هستید که اطلاعات را پیدا کنید. انچه مهم است اینکه سجاد امروز برای ما گل زد و می دانم با بازیکنان جوان چطور رفتار کنم و برخی وقت ها باید به آنها بگویید خوب بودید و بعضی وقت ها هم باید بزنید در گوششان!

* از هواداران تشکر می کنم

سن من زیاد نیست اما باشگاه های بزرگی بوده ام امروز چیزی که دیدم برایم جالب بود و هواداران ما ورزشگاه را پر کرده بودند. این برای ما پیشرفت و کمک خوبی بود و می خواستم از آنها تشکر کنم که تیم ما را حمایت کردند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ آندره آ استراماچونی: فلسفه استقلال بازی هجومی است؛ما لیاقت این جایگاه را در لیگ نداریم

چند خبر کوتاه از استقلال/ تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ داور خوش‌یمن قاضی نبرد استقلال و گل ریحان

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اظهارات استراماچونی پس از اولین برد با استقلال

د سپتامبر 30 , 2019
به گزارش مشرق، استراماچونی بعد از پیروزی در جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم که حریف تیم خوبی است و برای سرمربی حریف احترام خاصی قائل هستم و برای همین بازی را با تمرکز شروع کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم . ولی آنها یک گل فوق العاده زدند....