نامه فیفا به فدراسیون فوتبال و استقلال

به گزارش مشرق، وکیل پروپیچ، بازیکن کروات پیشین تیم فوتبال استقلال، روز گذشته (جمعه) در نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، اعلام کرد که بانک مدنظر که باید پول پروپیچ را پرداخت کند، این کار را انجام نمی‌دهد. وکیل پروپیچ در این نامه اشاره کرده است که به دلیل عدم پرداخت مطالبات موکلش، باشگاه استقلال علاوه بر محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی، باید به دسته پایین‌تر سقوط کند.

بیشتر بخوانید:

ادامه داستان استقلال، پروپئیچ و فیفا +سند

برخلاف اظهارات وکیل پروپیچ که ظاهراً دنبال راهی برای گرفتن مطالبات موکلش است، فیفا طی نامه‌ای در تاریخ 18 جولای به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال اعلام کرده بود که پرداخت بدهی پروپیچ از طریق آنها صورت می‌گیرد. در بخشی از نامه فیفا اشاره شده که با توجه به اینکه باشگاه استقلال از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست کرده حق خود بابت حضور بازیکنانش در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را دریافت کند، فیفا مبلغ طلب پروپیچ را به همراه پنج درصد سود آن از مبلغ درخواستی باشگاه استقلال را نگه می‌دارد و این مبلغ را به طور مستقیم از طریق ذی‌نفع و یا توسط عضو فدراسیون مربوطه تسویه خواهد کرد و یکی از این دو روش می‌تواند اجرا شود.

عکس و متن نامه به شرح زیر است:

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طعنه نوید محمدزاده به مدیران استقلال +عکس

ش سپتامبر 28 , 2019
به گزارش مشرق، نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر نسبت به وضعیت استقلال واکنش نشان داد. او با انتشار تصویری از جواد نکونام، حنیف عمران زاده، سیاوش اکبرپور و مجتبی جباری با لباس استقلال نوشت: عکس، عکس سنگینیه، چه کردین با این تیم؟ وجدان دارین؟ نه. ...