مرفاوی: استقلال مزد زحماتش را نگرفته است

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی دیدار استقلال و ذوب‌آهن را بازی خوبی خواند و گفت: بازی دیروز از کیفیت فنی خوبی برخوردار بود و سرعت بالایی هم داشت. ذوب آهن میزبان بود و استقلال بازی قبل را واگذار کرده بود، بنابر این هیچ یک نمی‌خواستند بازی را ببازند اما هردو در خط دفاع مشکل داشتند. بازیکنان استقلال آمادگی بدنی خوبی دارند و تمام تلاش خودشان را هم می‌کنند، اما نتیجه مطلوب را نمی‌گیرد. آنها پنج هفته است که در طول بازی زحمت زیادی می‌کشند اما در دقایق آخر نظم و شکل تیمی خود را نمی‌توانند حفظ کنند. استرس، تاثیر بازی های قبل، تعویض‌ها نامناسب و رهبری تیم درون زمین، هریک می‌توانند علتی برای نتیجه‌های نامطلوب استقلال باشند.

بیشتر بخوانید:

هیچ‎کس دلش برای استقلال نمی‎سوزد

این پیشکسوت تیم استقلال در ادامه افزود: "شاید" کادر استقلال و البته استراماچونی هنوز شناخت خوبی از بازیکنان خود پیدا نکرده اند و نیاز به زمان بیشتری دارند. همچنین تغییرات استقلال  و بازیکنان جدید این شرایط را دشوارتر کرده‌اند. بازیکنان هنوز با هم هماهنگ نشده اند و هنوز مکمل هم نیستند و این هم در خط دفاع  آبی‌ها دیده می‌شود و هم در خط حمله آنها. البته که همه این‌ها با تمرکز و آرامش درست خواهد شد.

او با بیان اینکه داوری بازی بی‌عیب نبوده است، گفت: داوری صد در صد خوب نبود. صحنه گل دوم ذوب‌آهن هم که بحث برانگیز بود، چند کارشناس تصمیم داور را درست دانستند، پس می‌توان گفت که داوری حتی اگر هم اشتباهاتی داشت، تاثیرگذار در بازی دو تیم نبود.

مرفاوی در پایان برای استقلال آرزوی موفقیت کرد، گفت: استقلال هنوز مزد زحمات خود را نگرفته است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جواد زرینچه: تساوی مقابل ذوب آهن نشانه بدشانسی است؛ زکی پور اخراج نشده است

ج سپتامبر 27 , 2019
[unable to retrieve full-text content] سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی تیم ما در دقیقه 90 گل می زدند و یکی دو دقیقه بعد در آن شرایط گل می خورد اسمش چیزی جز بدشانسی نیست. ...