مهدی فنونی زاده: خط عقب تیم استقلال ایراد دارد؛حسینی بی انگیزه است و گل مفت می خورد!

مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی باید کمی آرایش خودش را حفظ کند و لب خط آرامتر باشد، اینکه سرمربی اخراج شود و از رختکن یا سکو بازی را ببیند به تیم کمکی نخواهد کرد.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد استقلال مقابل ذوب‌آهن،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی استقلال مقابل ذوب آهن؟

خداوکیلی استقلال فوتبال بدی بازی نکرد. اما 50 متر عقب استقلال ایراد دارد. به نظرم آنها باید توجیه شوند. تیمی که دو بار از حریفش پیش افتاده نباید به همین راحتی نتیجه را عوض کند و اگر بازیکنان خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال توجیه شوند شاید این اتفاق رخ ندهد.

* آبی‌پوشان در پنج بازی 6 گل دریافت کرده‌اند؟

شما تاریخ را ورق بزن و ببین که در سال 69 در کل لیگ و جام حذفی استقلال فقط 6 گل دریافت کرد. 4 گل را آن سال عابدزاده خورد و 2 گل را حمید بابازاده. این 6 گل برای کل فصل بود نه پنج‌بازی. به ما یاد داده بودند که چه زمانی باید کلاً دفاع کنیم و چه زمانی باید کلاً حمله کنیم. تعجب می‌کنم چگونه روی گل دوم آن همه بازیکن نتوانستند جلوی گل خوردن تیم را بگیرند. بازیکنان تیم سرحال هستند ولی تیم مفت گل می‌خورد. من بازی پیش از حسینی انتقاد کردم ولی او مثل بچه خودم می‌‌ماند. حسینی انگیزه ندارد چون هر کاری کند درون دروازه است. مردم از استقلال توقع دارند و او گلری است که در تیم ملی حضور دارد. ما هم توقع داریم او گل‌های مفت نخورد. این فقط مربوط به دروازه‌بان استقلال نیست و سال‌ها از همه دروازه‌بانان این انتظار رفته است. در نتایج استقلال داوری‌ها هم تأثیر داشته و علاوه براینکه تیم ما بی‌تجربه است ولی فکر می‌کنم استراماچونی باید کمی آرایش خودش را حفظ کند و لب خط آرامتر باشد. اینکه سرمربی اخراج شود و از رختکن یا سکو بازی را ببیند به تیم کمکی نخواهد کرد.

اخبار استقلال

           


 مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ استقلال زخم خورده از وزارت، اسیر طلسم مثبت 90 و ناداوری مقابل ذوب آهن!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی: فدراسیون بگوید ما چه کار کنیم؟

ج سپتامبر 27 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان به تساوی 2 بر 2 رسید اما کادر فنی و اعضای تیم استقلال اعتقاد داشتند گل دوم تیم حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. بیشتر بخوانید: اظهارات استراماچونی بعد از ناکامی دوباره امیر حسین...