به مناسبت تولد 74 سالگی استقلال ایران؛ تاج سر فوتبال ایران حذف شدنی نیست

74 سالگی استقلال

امروز باشگاه استقلال یا تاج ایران سالگرد 74 سالگی خود را جشن خواهد گرفت تا قدمت و بزرگی خود را به همگان نشان دهد.


به گزارش استقلال نیوز، روزی که گروهی متشکل از چند جوان ورزشکار، در اتاقی کوچک حوالی خیابان فردوسی، دور هم جمع شدند تا کلوپی ورزشی را تاسیس کنند، گمان نمی‌کردند که سنگ بنای آن جمع خودمانی سر به فلک آسیا بکشد و بشود استقلال؛ افتخار بلند بالای آسیا.

باشگاه استقلال ۷۴ سال پیش در چنین روزهایی متولد شد. از بازی‌های دوستانه تا حضور در جام‌‌حذفی تهران، از مسابقات باشگاهی تا مسابقات‌ سراسری، از تورنمنت‌های دوستانه برون‌مرزی تا جام باشگاه‌ها آسیا، باشگاه استقلال بزرگ و بزرگ‌تر شد، افتخار آفرید و شد قهرمان ایران و آسیا.

از ویترین جام‌های قهرمانی تا دو ستاره طلایی بر قلب آبی، بی‌شک بالاترین افتخار باشگاه استقلال تسخیر قلب‌های بی‌شماری است که با تمام وجود و در تمام این مسیر ۷۴ ساله، نسل به نسل و دست در دست، یک‌دل و یک‌صدا یار و همراه نام بزرگ استقلال بوده و هستند که بزرگی استقلال بسته به وجودشان است.

به یاد بنیان‌گذاران و اعضاى نخستین تیمى که امروز با نام استقلال به میدان مى‌آیند و تقدیم به همه عزیزانی که در طول این ۷۴ سال از کمرنگ‌ترین تا پررنگ‌ترین طیفِ این رنگ آبی را با عشق به تن کردند، به میادین ورزشی رفتند و قلب‌شان تا همیشه آبی ماند؛ تقدیم به استقلالی‌ها.

خبرگزاری استقلال نیوز، این روز را به خانواده بزرگ استقلال تبریک عرض می کند و امیدوار است روزهای سخت و سیاه دشمنی با این تیم مردمی به زودی پایان یابد و آسمان فوتبال ایران همچون سالهای گذشته دوباره آبی شود. 

اخبار رسمی استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ جلسه سرمربی سابق استقلال با استراماچونی

پ سپتامبر 26 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ جلسه سرمربی سابق استقلال با استراماچونی ...