کاظم اولیایی: یک مربی ایرانی به کادر فنی اضافه شود؛ تغییر مدیریت چاره کار استقلال نیست!

کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: این روزها مشکل اصلی استقلال نداشتن یک مربی ایرانی در کادرفنی است و این مسئله در روند نتایج استقلال تاثیر زیادی داشته است

به گزارش استقلال نیوز، این روزها باشگاه استقلال همچون سالهای گذشته شرایط ایده آلی ندارد و ضعف مدیریت در این باشگاه به شدت حس می شود.حضور در رده پانزدهم جدول لیگ برتر و شکست در دربی شرایط مدیریتی این باشگاه را به شدت زیر سوال برده است.از طرفی دیروز خبری در فضای مجازی مبنی بر برکناری امیرحسین فتحی و جانشینی علی فتح الله زاده به جای ایشان منتشر شد .سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفتوگو با میزان، در خصورص شرایط استقلال و دلایل ناکامی این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بی کیفیتی دربی طبیعی بود

این بازی در فشار‌ و هیجان برگزار شد و در چنین شرایطی نباید توقع بالایی از کیفیت کار دو تیم داشته باشیم چراکه حواشی زیادی در دربی وجود داشت.

* تغییر مدیریت چاره کار استقلال نیست!

استقلال باید تقویت شود و در روز‌هایی که شرایط تیم خوب نیست باید از سرمربی حمایت کنیم تا تیم به وضعیت مطلوب برسد. در حال حاضر مشکل استقلال رفتن و آمدن مدیران نیست بلکه تقویت تیم است. استراماچونی در بازی مقابل پرسپولیس نشان داد برنامه ریزی و توانایی بالایی دارد؛ حالا اینکه چرا در استقلال تا الان موفق نبوده بحث دیگری است.

* یک مربی ایرانی به کادر فنی اضافه شود

گر مسئولان کنار استراماچونی یک مربی ایرانی مسلط به مسائل روحی و روانی بازیکنان قرار می‌دادند شاید بسیاری از این اتفاقات رخ نمی‌داد. البته هنوز هم خیلی دیر نشده و مدیران باید هر چه زودتر یک مربی ایرانی مثل بختیاری‌زاده، همدانی، سامره، سرخاب و... را کنار استراماچونی قرار دهند تا او نقش کریم باقری در پرسپولیس را برای استقلال بازی کند. باقری در چند سال اخیر کمک زیادی به پرسپولیس کرده و بدون شک استقلال هم به کسی مثل او در تیمش نیاز دارد.

* هیات مدیره در مسائلی که به آنها مربوط نیست دخالت نکنند

از مدیران و هیئت مدیره می‌خواهیم به جای اینکه خود را به مسائل دیگری مشغول و در مسائلی که در حیطه وظایف آنها نیست دخالت کنند، یک مربی ایرانی کنار استراماچونی بگذارند تا حواشی تیم را جمع کند. شاید سرمربی تیم مربی ایرانی نخواسته، اما این وظیفه هیئت مدیره بود تا روی این موضوع پافشاری کند.

اخبار استقلال تهران


 مطالب مرتبط:

کاظم اولیایی: ماجدی هم یکی مثل فتحی می شود؛ مقصر اصلی بحران استقلال شخص وزیر ورزش است

کاظم اولیایی: قهرمانی های استقلال تکرار نشدنی است؛ پرسپولیسی ها یادشان نرود مقابل محمدان بنگلادش شکست خوردند!

کاظم اولیایی: برای هیولای درون شدن هزینه می‌کنند؛ نسل آویزان‌ها هنوز منقرض نشده است!

کاظم اولیایی: دنبال مدیرعاملی استقلال نیستم؛ تلاش می کنیم باشگاهداری در مسیر درست و اصولی قرار گیرد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیاباته: مصدومیتم نسبت به قبل بهتر شده است

چ سپتامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته در خصوص آخرین وضعیت مصدومیش که در دیدار با نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد گفت: شرایط جسمی من بعد از آسیب دیدگی که رخ داد نسبت به قبل تغییر کرده و نسبت به روزهای اول اوضاع و شرایطم بهتر شده است. ...