حدادی‌فر: مساوی به درد ما و استقلال نمی‌خورد

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر با اشاره به شرایط تیمش و بازی فردا با استقلال گفت: وضعیت تیم ما خوب است، درست است که خوب امتیاز نگرفتیم ولی خوب فوتبال بازی می‌کنیم. این هفته میزبان استقلال هستیم و تلاش می‌کنیم برنده از زمین بیرون بیاییم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم چون استقلال تیم باکیفیتی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. بازی‌های ذوب‌آهن و استقلال که در اصفهان برگزار می‌شود همیشه جذاب است. سال قبل در اصفهان مساوی کردیم و در تهران باختیم و امیدوارم در این بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید:

محمدی: استقلال بهتر از پرسپولیس بازی کرد

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تیمش می‌تواند اولین برد فصل را برابر استقلال به دست بیاورد؟» تاکید کرد: میزبان هستیم و باید برنده شویم. تاکنون بردی به دست نیاورده‌ایم و مساوی در این بازی به دردمان نمی‌خورد. مساوی به درد استقلال هم نمی‌خورد چون آنها هم از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشته‌اند و دنبال برد هستند. امیدوارم برابر استقلال نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان ذوب‌آهن در ارتباط با انگیزه‌های شخصی علیرضا منصوریان برابر تیم سابقش تصریح کرد: منصوریان یک استقلالی تمام‌ عیار است ولی در حال حاضر هدایت ذوب‌آهن را بر عهده دارد. منصوریان به ذوب‌آهن تعصب دارد و شبانه‌روز تلاش می‌کند تا تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم خواسته‌های این مربی را در زمین پیاده کنیم و در بازی با استقلال برنده شویم. از هواداران هم می‌خواهیم که برای حمایت ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند.

حدادی‌فر گفت: به هم‌تیمی خودم ابراهیم‌زاده بابت از دست دادن مادرش تسلیت می‌گویم و امیدوارم مسعود ما را در غم خودش شریک بداند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه بازی‌های هفته پنجم لیگ +اسامی داوران

چ سپتامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، 4 دیدار پایانی هفته پنجم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار می شود. در این روز پرسپولیس و استقلال به مصاف حریفان می روند. بیشتر بخوانید: نگاهی به بازی های روز پنجشنبه می ...