خلیل‌زاده: عبدی از مدرسه آمد و گل زد

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که روی خط برنامه سلام صبح بخیر آمده بود در خصوص بازی شهرآورد و شرایط تیم پرسپولیس صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

خلیل‌زاده در ابتدا گفت: نمی‌دانم به کمیته انضباطی دعوت شدم یا نه و نمی دانم چریان چیست. اتفاقا هر اتفاقی در زمین می‌افتاد من بچه ها را جدا می‌کردم. شنیدم به کمیته انضباطی دعوت شدم و امیدوارم که چیزی نباشد.

وی درباره رفتار با داور بازی هم افزود: داور بازی باید گزارش بدهد که من با او صحبت کرده‌ام. فیلم را هم که همه دارند می‌بینند. در صحنه پنالتی که داور اشتباه کرده است هیچ جا نیست که من پیش داور بروم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: برای تیمی که پنالتی می‌گیرند، آن هم پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیاست، من نمی توانم دست روی دست بگذارم تا پنالتی الکی بگیرند و توپ هم گل شود! فیلم و عکس‌های بازی هست. من هم نمی‌توانم بنشینم و تماشا کنم، بنیادی فر هم رفیق‌مان است و دوستش داریم و داور جوانی است اما او اشتباه کرد. من هم به او گفتم اشتباه کرده اما او پنالتی گرفت و خداراشکر که توپ، گل نشد.

وی درباره شکرگذاری اش پس از گل نشدن پنالتی گفت: من می دانستم که این توپ گل نمی شود و می دانستم بیرانوند آن را می گیرد. علی بچه دل‌پاکی است و خدا دوستش دارد، من هم از خدا خواستم که اگر پنالتی ناحق بوده است توپ گل نشود.

بیشتر بخوانید:

گلزن دربی بازهم برای پرسپولیس گل زد

مدافع پرسپولیس درباره بازی پیش رو با سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیم خوب و با شخصیتی است که برای قهرمانی بسته شده است. مربی آن هم امیر قلعه نویی قبلا مربی خودم بوده است و با شخصیت و خوب است. این تیم هم از تیم های خوب لیگ است. امیدوارم بازی خوبی باشد که هواداران لذت ببرند، دور از حاشیه باشد و همراه با 3 امتیاز برای تیم ما!

وی که قبلا بازیکن سپاهان بوده درباره حساسیت بازی مقابل این تیم گفت: مثل قبل در این بازی حساسیت وجود ندارد. بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب بوده است و امیدوارم این بازی هم جذاب باشد و پرتنش نباشد و همه صحیح و سالم پیش خانواده‌های‌شان برگردند.

خلیل‌زاده درباره مصدومیت سیدجلال حسینی و اینکه آیا با محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاع راحت است، بیان کرد: بله محمد هم بازیکنی خوب و ملی پوش است. سیدجلال کاپیتان است و اگر نباشد هم از تجربیاتش استفاده می کنیم. امیدوارم زودتر خوب شود و برگردد.

این بازیکن در پاسخ به اینکه آیا جزو لیست سیاه تیم ملی هستی که به این تیم دعوت نشده ای، تاکید کرد: چنین چیزی نیست. من باید عملکردم خیلی بهتر باشد و تلاش می‌کنم بی حاشیه جلو بروم. کاری به کار کسی نداشته باشم و کارم را انجام بدهم. اگر سرمربی تیم ملی نظرش بود مرا دعوت می کند اگر هم نظرش این نبود برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره کالدون نیز گفت: او طرز تفکر متفاوتی با برانکو دارد. مربی خوبی است و با بازیکنان رفیق است امیدوارم حضور او هم موفق و همراه با قهرمانی باشد.

خلیل زاده در پاسخ به اینکه درست است عبدی از مدرسه آمد و گل زد، اظهار داشت: عبدی همشهری ماست. او سر تمرین با یک کوله پشتی آمده بود و گفت از مدرسه آمده است. او اولین بازی لیگ را تجربه کرد که با شهرآورد و گل همراه بود. قبل از بازی گفته بود خواب دیده‌ام در شهرآورد بازی می‌کنم و گل می‌زنم اما من حتی فکر نمی‌کردم او در لیست 18 نفره باشد اما خدا خواست و دوستش داشت. او گل زد و برایش خیلی خوشحال شدم. امیدوارم با این گل اتفاق دیگری برایش نیفتد و موفق باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دربی بی خاصیت!

س سپتامبر 24 , 2019
به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی درباره دربی 90 تهران و پیروزی پرسپولیس در این بازی گفت: تبریک می‌گویم به پرسپولیس که توانست در این بازی به برتری دست پیدا کند, چون فارغ از هر چیزی این نتیجه در تاریخ ثبت می‌شود و می‌گویند پرسپولیس در دربی 90 برنده شده است و...