همه رکوردهای منفی استقلالِ استراماچونی

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و همه اتفاقات بد با هم در این فصل برای این تیم روی می‌دهد.

فصل بد آبی پوشان روز گذشته با شکست در دربی تکمیل شد تا شاگردان استراماچونی در قعر جدول قرار گرفته و تنها تیم شاهین بوشهر را پایین تر از این تیم در جدول می‌بینیم.

* گل‌های خورده بیشتر از امتیاز
برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال این اتفاق می‌افتد که تعداد گلهای خورده این تیم بیشتر از امتیازات باشد. آبی پوشان در ۴ هفته از لیگ، ۴ گل دریافت کرده اند و این در حالی است که آنها تنها ۲ امتیاز دارند. در واقع گل‌های خورده این تیم دو برابر امتیازاتش است.

* انتهای جدول
این یکی از معدود دفعاتی است که آبی‌ها تا این رده در پایین جدول قرار دارند. آن هم بدون بازی معوقه. استقلال بعد از شکست مقابل پرسپولیس با تنها ۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و تنها شاهین بوشهر پایین تر از این تیم در جدول رده بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بعد از دربی در رختکن استقلال چه گذشت؟

* گل خوردن در دقایق پایانی
آبی پوشان در هر بازی یک و در مجموع چهار بار در این فصل گل خورده‌اند و وجه مشترک همه این گلها در این است که در دقایق پایانی بازی ثبت شده است. آبی‌ها دو بار بعد از دقیقه ۹۰ دروازه‌شان باز شد، یکبار در دقیقه ۸۰ و یکبار هم در دقیقه دقیقه ۷۰. در واقع زودهنگام ترین گلی که استقلالی‌ها در این فصل دریافت داشته‌اند در دقیقه ۷۰ بوده است.

* چهار بازی بدون برد
برای اولین بار در تاریخ رقابتهای لیگ برتر آبی پوشان چهار هفته ابتدایی لیگ را بدون پیروزی پشت سر گذاشته است.  آبی پوشان با کسب تنها ۲ امتیاز از ۴ بازی، ضعیف ترین چهار هفته ابتدایی خود در همه ادوار لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزیر ورزش جواب مردم را بدهد/مورینیو هم با استقلال نتیجه نمی‌گیرد/لابی‌گری مجلسی‌ها حقوق مردم را تضییع می‌کند

د سپتامبر 23 , 2019
سرویس ورزش مشرق – پیرو انتقادات گسترده‌ای که در روزهای پیش از شروع فصل نوزدهم لیگ برتر نسبت به وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال وجود داشت این تیم در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر از مجموع ۱۲ امتیاز موجود با دو باخت و دو تساوی تنها موفق به کسب ۲ امتیاز شده و در ر...