هفته چهارم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از شکست در دربی: علی خطیر عامل اصلی این وضعیت است!

وریا غفوری

کاپیتان و مربی استقلال بعد از شکست در دربی از هواداران این تیم عذرخواهی کردند.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران پس از شکست تلخ در دربی از هفته چهارم لیگ برتر، صحبت های کوتاهی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* بهزاد غلامپور

از تمام هواداران عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم. قطعاً خیلی زود به شرایط ایده‌آل می‌رسیم و این نتایج را جبران خواهیم کرد. یک بار دیگر از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

* وریا غفوری

حرفی برای گفتن نیست فقط می‌توانیم عذرخواهی کنیم ما الان شرایط خیلی سختی داریم باید با همدلی این نتایج را جبران کنیم و جایگاه تیم را در جدول درست کنیم. 

هر کجا که خطا می‌شد چهار تا از پرسپولیسی‌ها روی سر داور می‌پریدند. من نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم اما اگر دقت کنید می‌بینید که پنالتی ما باید تکرار می‌شد و همچنین گلی که خوردیم خطای هند مهدی ترابی بود. 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان استقلال امشب بعد از پایان مسابقه تنها بازیکنی بود که مقابل خبرنگاران ایستاد و با آنها به صحبت پرداخت.

وی بعد از گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با ناراحتی جمع آنان را ترک کرد و سپس مقابل هواداران معترض قرار گرفت. در حالی که طرفداران خشمگین استقلال به غفوری گفتند چرا نتایج این گونه شده، وی اعلام کرد:

دلیل این موضوع آنهایی بودند که این تیم را بستند و رفتند.

چند نفراز طرفداران استقلال با ناراحتی خطاب به غفوری گفتند چرا عاملان ناکامی استقلال را معرفی نمی‌کنید که غفوری پاسخ داد:

حتما باید اسم بیاورم. آن کسی که تیم را بست و 10 بازیکن را فراری داد و حالا خودش هم استعفا داده و رفته است. شما نمی‌دانید چه کسی استعفا داده؟

به گزارش استقلال نیوز، اینگونه بود که کاپیتان وریا غفوری پرده از ماموریت علی خطیر در استقلال برداشت. علی خطیر که ماه ها استقلالی ها را با وعده شکایت در دادگاه CAS و پرونده سوپرجام فریب داد تا بین آنها محبوبیت کسب کند. سپس در حالیکه تیم شفر بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر فصل گذشته بود و نتایج فوق العاده ای می گرفت فاز اول ماموریت خود را اجرایی کرد و با ایجاد حاشیه برای شفر و بهم زدن تمرکز او در نهایت به خواسته اصلی خود یعنی اخراج پیرمرد محبوب آلمانی رسید.

فاز دوم ماموریت او فراری دادن صیادمنش، پاتوسی، رحمتی، منتظری و دیگر ستاره های استقلال بود که در انجام این کار موفق هم شد. باید یاد آوری کنیم چشمی، کریمی، حسینی و حتی غفوری با کارشکنی های او در آستانه جدایی از استقلال بودند اما فشار هواداران مانع از جدایی آنها شد.

اما فاز سوم ماموریت خطیر عقد قرارداد با بازیکنانی بود که به هیچ عنوان در حد و نام استقلال نبودند و نیستند. بازیکنانی متوسط که شاید فقط به درد نیمکت استقلال بخورند و بس.

اما فاز نهایی و پایانی ماموریت خطیر استعفا و فرار از معرکه بود. به راستی که گمارده آقای وزیر و وزارت ورزش به درستی تک تک ماموریت های محوله را انجام داد و استقلال قدرتمند نیم فصل دوم فصل گذشته را تبدیل به تیمی متوسط و قعر جدولی کرد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

'

یک دیدگاه برای “هفته چهارم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از شکست در دربی: علی خطیر عامل اصلی این وضعیت است!

  1. عامو اینا چه چرت و پرتیه می نویسید؟
    بازیکناتون غیرت ندارن
    عالم و آدم تو نتیجه نگرفتن استقلال مقصر هستن ولی خود تیم نه؟
    من به عنوان یک پرسپولیسی همیشه تیم دوم محبوبم استقلال بوده و دوست دارم استقلال به روزهای اوح خودش برگردد، ولی تا زمانی که به جای قبول کردن مشکل، مشکل را به گردن این و آن می اندازید اوضاع همین است که هست!
    حالا گیریم که تفسیر شما درست است!
    دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در سال های قبل چیست؟
    آنها هم تقصیر خطیر است؟
    مشکل این است که هیچکس مسئولیت قبول نمی کند و همه به گردن دیگری می اندازند!
    ولله که تیم مشکل دارد، بازیکنانی که تا آخرین لحظات قرارداد خود را تمدید نکردند تا نرخ خود را بالا ببرند اصلا لیاقت پوشیدن لباس استقلال را ندارند، استقلال نه کمبود بازیکن دارد و نه مربی ارزان قیمتی دارد! همیشه سرمایه برای تیم مهیا بوده
    مشکل اینجاست که خود را فریب می دهید و عیب کار خود را به گردن وزیر و امیر می اندازید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ شادی بعد از گل پرسپولیسی‌ها

ی سپتامبر 22 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ شادی بعد از گل پرسپولیسی‌ها ...