هفته چهارم لیگ برتر/ شانسپولیس و دیگر هیچ..! در روزی که بهتر بودیم باختیم!

دربی

استقلال در روزی که به مراتب از رقیب خود بهتر بود، متاسفانه در یک لحظه غافلگیری یک گل دریافت کرد و باخت.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فصل 1398/99 از ساعت 16:00 امروز(یکشنبه 31 شهریور 98) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان آبی پوشان با گل به خودی دقیقه 81 سید حسین حسینی نتیجه را واگذار کردند.

در این دیدار و در دقیقه 28 نیمه نخست استقلالی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که علی کریمی آن را از دست داد. همچنین این بازیکن در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

چه می توان گفت وقتی تیمی از هم پاشیده تحویل استراماچونی دادند با یک سری جوان که بسیاری از آنها در واقعا در حد استقلال نیستند ولی امروز عالی بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. افسوس از پنالتی هدر رفته و افسوس از گل به خودی بدی که خوردیم!

این فصل هم ما باید تاوان بدهیم تا لبخند روی لبان وزیر ورزش و آقازاده اش بنشیند. لعنت به همه شماهایی که استقلال رویایی شفر با پاتوسی و بهترین خط دفاع و حمله را به این روز انداختید. لعنت به فتحی و خطیر.. لعنت به غلامان حلقه به گوش وزیر.

دربی

ترکیب استقلال:  سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد دانشگر، وریا غفوری، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی

دربی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور، جونیور براندائو

قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر بود و محمدرضا منصوری به همراه حسن ظهیری و کمک داوران اضافه(سیدرضا مهدوی و سیدعلی میرغفاری) در امر قضاوت یاری کردند.

نیمه اول

دقیقه 6: مسعود ریگی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ او در چارچوب بود، اما علیرضا بیرانوند موفق به مهار این موقعیت شد.

دقیقه 10: پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه ابتدا با ضربه سر ناقص نوراللهی همراه شد. توپ سپس به تیر دوم رفت که جونیور در محاصره مدافعان استقلال نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

دقیقه 23: پاس در عمق وحید امیری پشت مدافعان استقلال در حالی که می‌توانست به موقعیتی خطرناک برای پرسپولیس تبدیل شود، توسط حسینی دفع شد.

دقیقه 23: علی علیپور از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد، هرچند شوت او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 26: موعود بنیادی‌فر با اعلام خطای شجاع خلیل‌زاده روی داریوش شجاعیان، برای استقلال پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 28: علی کریمی پشت ضربه پنالتی ایستاد که علیرضا بیرانوند موفق به مهار ضربه او شد و توپ برگشتی را هم تبریزی به اوت زد. بیرانوند در این صحنه خطای خروج انجام داد و داور می بایست دستور تکرار ضربه را می داد که متاسفانه این کار را نکرد.

دقیقه 30: علی کریمی با خطایی که روی مهدی ترابی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 30: درگیری مرتضی تبریزی و کنعانی زادگان منجر به دریافت کارت زرد برای هر دو بازیکن شد. در این صحنه پرتاب شی ای از بین تماشاگران باعث شکستگی سر مدافع قرمزها شد.

دقیقه 4+45: در حالیکه داور 3 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود اما بعد از 4 دقیقه پس از اتمام 45 دقیقه در سوت پایان بازی در نیمه نخست دمید.

نیمه دوم

دقیقه 51: علیرضا بیرانوند با پاس اشتباه خود مسعود ریگی را در میانه میدان صاحب توپ کرد. هافبک استقلال قصد داشت توپ را سر ضرب و از پشت سر بیرانوند تبدیل به گل کند که توپ او فاصله زیادی با دروازه داشت و راهی اوت شد.

دقیقه 59: حمله همه جانبه استقلالی‌ها در رفت و برگشت به ریگی رسید که این بازیکن هم اقدام به شوتزنی کرد، هرچند شوت او پس از برخورد به شجاع خلیل‌زاده راهی به دروازه نداشت و به یک کرنر برای استقلال تبدیل شد.

دقیقه 75: داریوش شجاعیان با متوقف کردن مهدی ترابی در میانه میدان و گرفتن ضد حمله پرسپولیس، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 81: مهدی عبدی که لحظاتی از ورودش به زمین گذشته بود، روی تعلل مدافعان استقلال در محوطه جریمه صاحب توپ شد. این بازیکن تازه وارد شوتی را به سمت دروازه استقلال زد که توپ پس از برخورد به تیر عمودی به پشت حسینی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

دقیقه 89: علی کریمی با خطا روی مهدی عبدی کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

دقیقه 3+90: با خطای سیاوش یزدانی روی سیامک نعمتی، درگیری میان بازیکنان در زمین بالا گرفت که در این درگیری داور مسابقه فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی از پرسپولیس و عارف غلامی از استقلال که روی نیمکت بود، با کارت زرد جریمه شدند.

90+6: علی علیپور در محوطه جریمه بشار رسن را صاحب توپ کرد که این بازیکن می‌توانست برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند، اما حسینی این بار موفق به دفع توپ شد.

دقیقه 8+90: سوت پایان بازی.

● استقلال - پرسپولیس

□ سید حسین حسینی 81(گل به خودی)

+ علی کریمی هافبک استقلال در دقیقه 28 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

+ علی کریمی هافبک استقلال در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم  از بازی اخراج شد.

* ورزشگاه: آزادی تهران
* داور: موعود بنیادی فر

* ویدئو بازی:

ویدئو این بازی را در استقلال مدیا تماشا کنید. برای ورود به صفحه ویدئو کلیک کنید.

استقلال مدیا

* سایر نتایج هفته سوم لیگ برتر:

تراکتور 1-0 گل گهرسیرجان

شهر خودرو 0-1 فولاد خورستان

پارس جنوبی جم 3-2 سایپا

پیکان 6-2 ماشین سازی تبریز

سپاهان 0-0 نفت مسجد سلیمان

نساجی مازندران 2-0 شاهین شهرداری بوشهر

صنعت نفت آبادان 1-1 ذوب آهن

* جدول رده بندی هفته چهارم لیگ برتر:

عکس از رضا سعیدی پور(سایت باشگاه استقلال) , مهدی زارع(خبرگزاری فارس)

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته چهارم لیگ برتر / حواشی پیش از دربی هشتاد و نهم: هواداران پیش از موعد وارد ورزشگاه شدند!

هفته چهارم لیگ برتر/ آندره آ استراماچونی: پرسپولیس گران ترین تیم لیگ برتر است؛ کالدرون به فکر تیم خودش باشد

هفته چهارم لیگ برتر/ جلسه هماهنگی دربی برگزار شد؛ استقلال یکدست آبی مقابل پرسپولیس قرمز پوش

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته چهارم لیگ برتر/ آندره آ استراماچونی: نتیجه بازی اصلا عادلانه نبود؛ عملکرد ما در نیمه دوم ضعیف بود

ی سپتامبر 22 , 2019
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس گفت: ما در طول بازی از تیم رقیب بهتر بودیم اما تجربه کافی برای برنده شدن نداشتیم.  به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست ...