هفته چهارم لیگ برتر/ تساوی استقلال و پرسپولیس در نیمه نخست؛ این تیم نه شانس دارد و نه پنالتی زن!

دیدار استقلال و پرسپولیس

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس با تساوی و یک پنالتی از دست رفته به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فصل 1398/99 از ساعت 16:00 امروز(یکشنبه 31 شهریور 1398) در ورزشگاه آزادی با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 28 نیمه نخست استقلالی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که علی کریمی آن را از دست داد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد دانشگر، وریا غفوری، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور، جونیور براندائو

دقیقه 6: مسعود ریگی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ او در چارچوب بود، اما علیرضا بیرانوند موفق به مهار این موقعیت شد.

دقیقه 10: پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه ابتدا با ضربه سر ناقص نوراللهی همراه شد. توپ سپس به تیر دوم رفت که جونیور در محاصره مدافعان استقلال نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

دقیقه 23: پاس در عمق وحید امیری پشت مدافعان استقلال در حالی که می‌توانست به موقعیتی خطرناک برای پرسپولیس تبدیل شود، توسط حسینی دفع شد.

دقیقه 23: علی علیپور از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد، هرچند شوت او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 26: موعود بنیادی‌فر با اعلام خطای شجاع خلیل‌زاده روی داریوش شجاعیان، برای استقلال پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 28: علی کریمی پشت ضربه پنالتی ایستاد که علیرضا بیرانوند موفق به مهار ضربه او شد و توپ برگشتی را هم تبریزی به اوت زد. بیرانوند در این صحنه خطای خروج انجام داد و داور می بایست دستور تکرار ضربه را می داد که متاسفانه این کار را نکرد.

دقیقه 30: علی کریمی با خطایی که روی مهدی ترابی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 30: درگیری مرتضی تبریزی و کنعانی زادگان منجر به دریافت کارت زرد برای هر دو بازیکن شد. در این صحنه پرتاب شی ای از بین تماشاگران باعث شکستگی سر مدافع قرمزها شد.

دقیقه 4+45: در حالیکه داور 3 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود اما بعد از 4 دقیقه پس از اتمام 45 دقیقه در سوت پایان بازی در نیمه نخست دمید.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس تیمی استقلال و پرسپولیس در دربی90

ی سپتامبر 22 , 2019
مشرق نیوز - عکس تیمی استقلال و پرسپولیس در دربی90 ...