هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس؛ بجنگید برای به زانو در آوردن ظالمان سرخ

ترکیب استقلال در دربی

ترکیب استقلال تهران در دیدار هفته چهارم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دربی پایتخت و دیدار مقابل پرسپولیس از هفته چهارم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 16:00 امروز(یکشنبه 31 شهریور 98) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد دانشگر، وریا غفوری، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی

ترکیب استقلال در دربی هشتاد و نهم

به گزارش استقلال نیوز، بعد از سه هفته ناکامی در کسب برد، دربی بهترین فرصت برای استقلالی ها و استراماچونی است تا در کوران رقابت برای قهرمانی قرار بگیرند. آبی پوشان که از 3 بازی ابتدایی فقط 2 امتیاز بدست آورده اند(البته سوت ها و اشتباهات عجیب داوران را در این خصوص نباید نادیده گرفت) و با توجه به نتایج سایر دیدارها به رده پانزدهم جدول رده بندی سقوط کرده اند، در حالی مقابل رقیب سنتی قرار می گیرند که آنها هم حال و روز خوشی ندارند هر چند توانسته اند با حداقل گل و لطف داوران 2 پیروزی ناپلئونی بدست بیاورند و 6 امتیازی هستند.

محرومیت ناجوانمردانه و به دور از عدالت فرشید اسماعیلی از این دیدار اختاپوس فساد در فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران که بر پیکره نحیف فوتبال رو به افول ما چنبره زده است را بیش از پیش نمایان کرد. مافیای فاسدی که قبح و زشتی طرفداری علنی از قرمزهای پایتخت برای آنها شکسته شده و بی ترمز می تازند!

تقلیل محرومیت 5 جلسه ای(2 جلسه محرومیت به دلیل توهین به هواداران با حرکت منشور + 3 جلسه محرومیت تعلیقی) دروازبان گستاخ و 8 میلیاردی قرمزها به یک جلسه با توجیه خنده دار "عذزخواهی او" و عدم اعمال قوانین به سود{به قول سرمربی گستاخ و آماتور آنها} فرزند نورچشمی وزارت ورزش و وزیر رنگی و اعمال سلیقه ای آن برای سایرین نشانه ظلم مشهود در حق استقلال و سایر تیم های لیگ برتری است. از یاد نبرید که گستاخ ترین مدافع لیگ برتر تا کنون بارها از کمیته انضباطی نامه توبیخی گرفته است ولی دریغ از حتی یک جلسه محرومیت!

ترکیب امروز استقلال شبیه یک پازل عجیب است! معلوم نیست استراماچونی با به کار گیری 8 عنصر دفاعی(به همراه دروازبان) چه برنامه ای برای این دیدار دارد و چه نقشی برای بازیکنانش در نظر گرفته است. باید تا شروع دیدار منتظر ماند و چینش اصلی بازیکنان داخل زمین را دید و بعد متوجه شد چه در سر استرا می گذرد!

استراماچونی بدون فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و شیخ دیاباته با دست های بسته پا به دربی پایتخت می گذارد. مدیریت ضعیف و افتضاح آبی ها هنوز بعد از 4 هفته از آغاز لیگ علیرغم وعده های پوچ و سر خرمنی که داده بودند، هنوز نتوانستند بازیکنی برای پر کردن خلا آیاندا پاتوسی پیدا کنند تا مشخص شود دستور بر این بوده تا استقلالِ خلع سلاح و قلع و قمع شده پا به دربی پایتخت بگذارد.

* ترکیب امروز استقلال شبیه یک پازل عجیب است! معلوم نیست استراماچونی با به کار گیری 8 عنصر دفاعی(حسینی، دانشگر، غلامی، یزدانی، غفوری، میلیچ، ریگی و کریمی) چه برنامه ای برای این دیدار دارد و چه نقشی برای بازیکنانش در نظر گرفته است. باید تا شروع دیدار منتظر ماند و چینش اصلی بازیکنان داخل زمین را دید و بعد متوجه شد چه در سر استرا می گذرد!

سید حسین حسینی بدون کلین شیت در این فصل به طور قطع باز هم دروازبان استقلال خواهد بود. حضور عارف غلامی در ترکیب باعث سردرگمی شده است و مشخص نیست او در چه پستی بازی خواهد کرد! دفاع وسط، دفاع راست یا چپ و یا هافبک دفاعی!؟

دانشگر و یزدانی و غلامی، کریمی و ریگی 5 عنصر دفاعی هستند که می بایست در خط دفاع و هافبک به کار گرفته شوند. البته با حضور میلیچ و غفوری شاید این نقشه در ترکیب استقلال به کار گرفته شود که عارف غلامی یا به عنوان دفاع راست و یا دفاع چپ بازی کند تا از بین غفوری یا میلیچ یکی به خط هافبک اضافه شود و یا شاید استقلال می خواهد با 3 مدافع میانی پا به دربی بگذارد!

غفوری چه در خط دفاعی بازی کند و چه در خط هافبک در بازی امروز نقش بسیار پر رنگی خواهد داشت و امیدواریم این کورد باغیرت در پایان بازی رهبر تیم پیروز میدان باشد.

آرش رضاوند و داریوش شجاعیان به همراه مرتضی تبریزی بدون شک عناصر هجومی استقلال در این دیدار خواهند بود. تبریزی در غیاب دیاباته وظیفه ای دشوار برعهده خواهد داشت که امیدواریم به خوبی از پس آن برآید.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی دشتی، مهدی قائدی، حسین پورحمیدی، سید محسن کریمی، رضا آذری و سجاد آقایی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

       


مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ رونمایی از میلیچ کروات!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از آندره آ استراماچونی و آبی لاجوردی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پروین: استقلال به پیشکسوتان ما بی‌احترامی کرد

ی سپتامبر 22 , 2019
به گزارش مشرق،‌ در پی اختصاص نیافتن بلیت به باشگاه پرسپولیس برای دربی 90 این مسئله با واکنش تند پیشکسوتان این باشگاه روبه‌رو شده است.علی پروین با انتقاد شدید از اتفاقات رخ داده گفت: واقعا متأسفم هستم که در فوتبال حرفه‌ای شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. همانط...