حمید بابازاده: پرسپولیس فقط با شانس امتیاز می گیرد؛ باید به بازیکنان استقلال زمان و فرصت داد 

 حمید بابازاده

مربی سابق دروازه بان های استقلال گفت: خیلی ها فکر می کنند نتیجه دربی به امتیاز و شرایط جدول است اما به نظر من هیچ تفاوتی بین دو تیم دیده نمی شود.

به گزارش استقلال نیوز، حمید بابازاده پیشکسوت و مربی سابق دروازبانان استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی پایتخت، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* متاسفانه استقلال خوب بسته نشده است

متاسفانه استقلال فصل را خوب و قدرتمند آغاز نکرد. این تیم خوب بسته نشده و جنس بازیکنانش جور نیست. در خط حمله کمبود بازیکن و در خط میانی خلاء یک بازیکن هدایت کننده با قدرت مدیریت بالا مثل ابراهیمی یا جباروف به چشم می خورد. در قلب خط دفاعی هم یک بازیکن با قدرت پوششی بیشتر مثل منتظری یا سید مجید حسینی نیست.

* باید به بازیکنان استقلال زمان و فرصت داد 

باتوجه به نحوه جذب بازیکن در این تیم باید بگویم نباید انتظار داشت در زمان کوتاهی نتیجه گرفته شود. باید به این استقلال زمان داد تا بازیکنان در کنار هم جا بیفتند و به درک متقابل از یکدیگر برسند.

* گل خوردن دقایق پایانی دو دلیل مهم دارد

دو مشکل باعث گل خوردن استقلال در دقایق پایانی می شود. اول نداشتن تمرکز و دوم نبود بازیکنان کاریزماتیک برای اداره تیم در دقایق پایانی.

* پرسپولیس فقط شانس داشته است

هرچند پرسپولیس بر خلاف استقلال ثبات داشته و همه بازیکنان فصل پیش خود را حفظ کرده است، اما آنها هم لیگ را قدرتمندانه آغاز نکردند و اگر امروز دیده می شود امتیازات بیشتری نسبت به استقلال دارند، تنها دلیلش شانس بیشتر آنها است.

* نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست

نتیجه این بازی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، اما آنچه که می توان در باره این بازی پیش بینی کرد این است که شانس استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به پیروزی یک میزان است.

* هر دو تیم برای نباختن به میدان می آیند

به اعتقاد من هر دو تیم مثل اغلب دربی ها اول برای گل نخوردن و نباختن به میدان می آیند و گل زدن و پیروز شدن در اهداف اولیه دو تیم نیست.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

کیانوش رحمتی: استقلال با داشتن تمرکز برنده میدان خواهد بود؛ گردش توپ فاکتور مثبت آبی پوشان است

پرویز مظلومی: کمیته انضباطی عدالت محور نیست؛ جوانی استقلال برگ برنده دربی است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا دربی نودم 90 به 10 نشد؟

ی سپتامبر 22 , 2019
به گزارش مشرق، محمد حسن انصاری‌فرد در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس ساعاتی پیش از شروع دربی در برنامه رادویی تهران ورزشی گفت: خدا را شکر دیشب هنگام صرف شام در خدمت بازیکنان و مربیان تیم بودیم. روحیه‌ها بالا است، اشتیاق به پیروزی در تک تک بچه‌ها وجود دارد. سر...