امیری: اهل اعتراض نیستم

به گزارش مشرق،‌ شرایط می‌تواند برای او در آستانه دربی سخت باشد و بار دیگر برایش نیمکت نشینی را به همراه بیاورد اما امیری با این موضوع به صورت منطقی برخورد می کند: «هیچ اعتراضی به نیمکت‌نشینی ندارم چون کار من این نیست که به تصمیم مدیران باشگاه اعتراض کنم. من باید تمرینات را دنبال کنم و هر وقت کادرفنی صلاح بداند وارد زمین می‌شوم. امیدوارم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم. من بازیکن هستم و وظایفم فقط تمرین و بازی برای پرسپولیس است. نمی‌توانم در مورد وضعیت ترکیب اصلی یا مسائل تاکتیکی و شرایط تیم تصمیم گیری کنم.»

این بازیکن که سالهاست بدون حاشیه به کارش مشغول بوده و به همین علت راهی اردوی تیم ملی هم می شود، در مورد شرایط پرسپولیس گفت: «تیم ما وضعیت خوبی پیدا کرد و توانستیم با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان، روحیه بهتری به دست بیاوریم. بازیکنان مثل فصل قبل رفیق و متحد هستند و می توانیم به شرایط تاکتیکی که کادرفنی مورد نظرش است، برسیم. البته این اتفاق به زمان بیشتری نیاز دارد چون هنوز به هماهنگی کامل بین کادر فنی و بازیکنان نرسیدیم ولی نهایتا این اتفاق تا دو سه هفته دیگر رخ می دهد و می توانیم دقیقا همان کاری که کادرفنی می خواهد را در زمین بازی انجام بدهیم.»

بیشتر بخوانید:

مشکلات فنی استقلال و پرسپولیس از نگاه مهاجرانی

امیری در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه عملکرد کالدرون در تمرینات گفت: «او تلاش می‌کند تا با زبان فوتبال با ما صحبت کند. بازیکنان پرسپولیس همگی با تجربه هستند و می‌دانند کالدرون دقیقا چه می خواهد و چه تفکراتی دارد. همان طور که می بینید تیم ما تهاجمی بازی می کند و در هر بازی سه، چهار مهاجم در ترکیب اصلی بازی هستند. حتی در خلق موقعیت هم بسیار عملکرد خوبی داریم و انشالله از همین هفته ها و به زودی بتوانیم گل های زیادی هم در بازی های مان به ثمر برسانیم. از نظر من، کالدرون مربی ای است که نگاه حرفه ای به فوتبال دارد و در کنار او همه بازیکنان احساس خوبی دارند.»

بازیکن محبوب برانکو در پرسپولیس که حالا به مهره مفیدی برای کالدرون تبدیل شده، در مورد دربی که فردا برگزار خواهد شد، اضافه کرد: «این که بگوییم بازی حساسی است را همه می‌دانند ولی امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد. در این دیدار به حمایت همه جانبه هواداران مان احتیاج داریم و دعا می کنم تمام طرفداران پرسپولیس به حمایت از ما بیایند. همه می دانیم که به سه امتیاز بازی با استقلال نیاز داریم به همین علت با تمام توان مان وارد زمین می شویم. من احترام خاصی برای هواداران تیم استقلال قائلم اما امیدوارم تیم خودمان برنده این بازی شود چون امتیازات هفته های نخست برای هر تیمی از اهمیت زیادی برخوردار است و با اینکه ما بازی‌های سختی در ابتدای فصل داریم، باید حواس مان به کسب این امتیازات باشد. از سوی دیگر، استقلال همیشه تیم قدرتمندی بوده و رقیب ما هم هست. امیدواریم بتوانیم در کنار هم با ارائه یک بازی زیبا در دربی به پیروزی برسیم.»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رکوردهای متفاوت از دیدار استقلال و پرسپولیس

ش سپتامبر 21 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال و پرسپولیس در تاریخ حیات خود ۸۸ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند و با احتساب یک بازی انجام نشده در سوپرجام ۹۷ که نتیجه آن با حکم انضباطی به سود پرسپولیس اعلام شد، در روز ۳۱ شهریور شاهد نودمین رویارویی دو تیم خواهیم بود. استقلال و پرسپ...