پیام تسلیت باشگاه استقلال؛ اندوه از دست دادن عماد بر اثر یک سهل انگاری در واژه‌ها نمی‌گنجد!

تسلیت باشگاه استقلال

باشگاه استقلال تهران درگذشت غم انگیز کودکی خردسال در ورزشگاه آزادی را تسلیت گفت.

 به گزارش استقلال نیوز،باشگاه استقلال طی پیامی درگذشت غم انگیز عماد صفی یاری، کودک هشت ساله را که به دلیل برق گرفتگی که به طور قطع عامل اصلی آن سهل انگاری فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مدیران مجموعه آزادی و.. می باشد را تسلیت گفت.

درگذشت تلخ و غم‌انگیز عماد، کودک هشت ساله طرفدار فوتبال باعث تاثر فراوان اعضای باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم شده است.باشگاه استقلال این مصیبت را به خانواده صفی‌یاری تسلیت می‌گوید. اندوه از دست دادن عماد بر اثر یک سهل انگاری در واژه‌ها نمی‌گنجد؛ تنها می‌توان از خداوند برای خانواده ایشان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کرد.

به گزارش استقلال نیوز، ما و مخاطبانمان در خبرگزاری استقلال نیوز، این ضایعه غم انگیز را به خانواده محترم عماد صفی یاری تسلیت عرض می کنیم از درگاه خداوند متعال برایشان طلب صبر داریم و امیدواریم با خاطیان و مسببین این اتفاق تلخ، از فدراسیون فوتبال و عوامل اجرایی سازمان لیگ گرفته تا مدیران مجموعه ورزشی آزادی و.. برخوردهای بازدارنده و قاطع صورت گیرد.

اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ دختر آبی، آسمانی شد؛ سحر سوخت تا سحرهای دیگر نسوزند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازی روانی کالدرون با استراماچونی

س سپتامبر 17 , 2019
به گزارش مشرق، پرسپولیس با ترکیبی متحول‌شده به مصاف نفت آبادان رفت. کمتر کسی می‌توانست نیمکت‌نشینی جلال حسینی یا محمد نادری را باور کند.تازه تعویض‌های کالدرون این شرایط را عجیب‌تر هم کرد و مثلا باعث شد در دقایق پایانی بازی، محمد انصاری و نادری همزمان د...