سهراب بختیاری زاده: بازیکنان استقلال مقابل نفت در حال و هوای دربی بودند؛ آبی پوشان با برد دربی با هواداران آشتی کنند

سهراب بختیاری زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دربی بهترین فرصت برای آبی‌پوشان هست تا با هواداران‌شان آشتی کنند.

 به گزارش استقلال نیوز، سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در  گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره دربی تهران که روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، پایتخت صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازیکنان استقلال در حال و هوای دربی بودند

استقلال و نفت مسجدسلیمان در دیدار یکشنبه شب خوب بازی کردند. استقلال بعد از گلی که زد، بازی را بست. نمی‌دانم شاید بازیکنان این تیم از لحاظ روحی و روانی در حال و هوای دربی بودند. جدا از اشتباهات داوری این دیدار که نمی‌خواهم به آن بپردازم، استقلال می‌توانست برنده بازی باشد.

* هیچ مسابقه ای فابل پیش بینی نیست خصوصا دربی

نتیجه هیچ مسابقه‌ای را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، به خصوص اگر دربی باشد. استقلال در حال حاضر دو حالت دارد، نخست اینکه دربی را تبدیل به فرصت کند. بردن پرسپولیس دور از دسترس نیست و شاگردان استراماچونی می‌توانند با شکست این تیم امتیازات از دست رفته بازی‌های قبلی را جبران کنند. بازیکنان استقلال باید بدانند شکست پرسپولیس شدنی است. تازه‌ واردهای استقلال باید در دربی با تمام وجود کیفیت‌شان را نشان دهند. آنها اگر قرار است در استقلال ماندگار شوند و حداقل از عملکرد خودشان راضی باشند، از دربی استفاده کنند. حالت دوم این است که استقلال خدا ناکرده نتیجه نگیرد تا کارش از لحاظ روحی و روانی سخت شود. به بازیکنان استقلال توصیه می‌کنم که بازی را برای خودشان سخت نگرفته و با تمام وجود بازی کنند. آنها باید دنبال این باشند که از فرصتی که پیش روی آنهاست، به نحو احسن استفاده کنند. پرسپولیس رقیب قابل احترامی است، اما شرایط متفاوتی به نسبت استقلال ندارد. آنها ضعف‌هایی دارند که در بازی‌های اخیر نشان داده‌اند. بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس در هفته‌های اخیر از شرایط آرمانی دور بوده‌اند و بازیکنان استقلال می‌توانند از این فاکتور بهره لازم را ببرند.

بازیکنان جوان استقلال تشنه پیروزی هستند

بازیکنان جوان استقلال تشنه پیروزی هستند و باید با تمام وجود بازی کنند. آنها اگر توصیه‌ای را که داشتم، مدنظر قرار دهند و با تمرکز بازی کنند، می‌توانند برنده دربی باشند. بردن پرسپولیس در این هفته مزیت زیادی دارد و بازیکنان و مربیان استقلال می‌توانند با هواداران آشتی کرده و دل‌شان را به دست بیاورند. به نظرم، استقلال اگر از نظر روحی و روانی تقویت شود و ارتقا پیدا کند، می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجید نامجومطلق: به استراماچونی زمان کافی بدهیم؛ چرا دستیار ایرانی در کادر استقلال نیست؟!

س سپتامبر 17 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی مربی صاحب سبک را از ایتالیا به ایران می آوریم باید به او زمان بدهیم تا بتواند شناخت کافی از فوتبال ایران پیدا کند.      به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو ...