هفته سوم لیگ برتر/ آندره آ استراماچونی: در لاک دفاعی فرو رفته نرفته بودیم؛ اسماعیلی خطا هم نکرد!

آندره‌آ استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: متاسفانه در حالی که موقعیت های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم 2 امتیاز را از دست دادیم.

 به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که در ادامه می خوانید:

* تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان؟

ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و به گل هم رسیدیم. نزدیک شدن تیم ما به دروازه حریف در همان ابتدای بازی خوب بود و به خوبی این کار را انجام دادیم. در نیمه دوم باز هم می‌خواستیم گل دوم را بزنیم و حتی سعی کردیم بازی را ببندیم. زمانی که در حال حمله بودیم یک ضربه آزاد روی دروازه ما آمد که گل تساوی را خوردیم. متاسفانه در حالی که موقعیت های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم 2 امتیاز را از دست دادیم.

* آیا قبول دارید در نیمه دوم تیمتان دفاع می‌کرد؟

تیمی که بازیکنان جدید جذب می‌کند زمان می‌برد تا به هماهنگی برسد،من قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفته چون موقعیت های گلزنی دیگری داشتیم. زمانی که 10 نفره بودیم شانسهای بهتری برای گل داشتیم و حتی ضربه مرتضی تبریزی با اختلاف کم به بیرون رفت. ما تیمی هستیم که به دنبال گرفتن امتیاز هستیم و اگر چه ما امتیاز این دیدار را از دست دادیم ولی تلاش می‌کنیم امتیازات دیگر مسابقات را به دست بیاوریم. ما تا دقیقه 60 که شما می‌گویید به لاک دفاعی فرو رفتیم بازی خوبی کردیم و اصلا دفاع نکردیم.باز هم تاکید می‌کنم با صحبت شما مخالف هستم که ما از دقیقه 60 به بعد دفاع می‌کردیم. بدترین قسمت مسابقه این است که احتمالا 3 بازیکن را از دست دادیم، اول دیاباته که باید از او تست گرفته شود، مهدی قائدی هم از ناحیه مچ مصدوم شده و اسماعیلی هم محروم است. متاسفانه اخراج اسماعیلی اصلا کارت زرد هم نداشت و من اصلا آن را خطای مستحق کارت زرد هم نمی‌دانم.

* گل تبریزی؟

من فیلم بازی را که ندیدم و نمی‌توانم الان در مورد آن نظر بدهم.ولی در مورد اسماعیلی باید بگویم حرکت او حتی یک خطای ساده هم نبود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقف استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان پیش از دربی/ شاگردان استراماچونی حرفی برای گفتن نداشتند +عکس

ی سپتامبر 15 , 2019
به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت 19:45 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی قائدی (17) برای است...