محمد مومنی: درد استقلال نگرش‌های سطحی است؛ برنامه تیم ملی دفاع و ضد حمله نیست!

محمد مومنی

مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال گفت: با احترام خاصی که برای همه پیشکسوتان باشگاه قائلم اما باید بگویم درد این باشگاه پرسپولیسی بودن وزیر نیست.

   

 به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال درگفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت استقلال، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

استقلال همه چیز دارد به جز رضایت هواداران و پیشکسوتان

بازی با نفت مسجد سلیمان از این نظر برای آبی پوشان مهم است که آنها در این فصل زمان، بازیکن و منابع مالی به اندازه کافی داشتند. استقلال در این فصل همه چیز به اندازه کافی دارد به جز رضایت اکثریت هواداران و پیشکسوتان.

درد استقلال نگرش‌های سطحی است

با توجه به حضور جمعی از پیشکسوتان باشگاه در دفتر وزیر ورزش، برای همه پیشکسوتان احترام قائلم و با احترام این سئوال را مطرح می‌کنم که آیا درد استقلال این است که وزیر ورزش پرسپولیسی است یا استقلالی؟ متاسفانه درد باشگاه ما همین نگرش‌های سطحی است. پیشکسوتان ما به جای آن که از وزیر سئوال کنند پرسپولیسی هستی یا نه، باید از خودشان بپرسند در این مدتی که در این باشگاه مسئولیت داشتند آورده شان چه بوده؟

برنامه تیم ملی دفاع و ضد حمله نیست

تیم ملی بازی خوبی ارائه داد و مشخص ترین تغییری که در تیم ویلموتس نسبت به تیم کی‌روش دیده می‌شود، چیره شدن افکار تهاجمی به افکار تدافعی است. حالا تنها برنامه تیم ملی ما دفاع و ضد حمله نیست و می توان از نگاه کردن بازی ملی پوشان لذت برد. به نظر می‌رسد تیم ملی ما به یک نقطه عطف رسیده باشد و بعد از عبور از این گذر، روزهای بسیار خوبی انتظار این تیم را می‌کشد.

اصلی ترین حریف ما تیم ملی عراق است

در این گروه بازی با تیم‌های عراق و بحرین مهم است و اصلی ترین حریف ما نیز عراق است. تیم ایران باید به نوعی در ادامه این رقابتها خودنمایی کند که یک مدعی جدی برای راهیابی به مرحله نهایی جام جهانی باشد نه این که در روزهای پایانی این رقابتها با بخت و اقبال به این رویداد راه پیدا کند.

اخبار رسمی استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش تراکتور به شایعه زدن زیرآب استقلال!

ش سپتامبر 14 , 2019
به گزارش مشرق، مصطفی کاراندیش درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتور لیستی از بدهی‌ها و طلبکاران باشگاه استقلال را به AFC ارسال کرده تا با حذف این تیم، تراکتور جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اظهار داشت: اگر شما آدرس AFC را دارید به ما بدهی...