واکنش فتحی به ادعای انصاری‌فرد درباره دربی

به گزارش مشرق، امیر حسین فتحی در واکنش به اظهارات محمد حسن انصاری‌فرد در برنامه ورزش و مردم به سایت باشگاه استقلال گفت: بر مبنای درخواست باشگاه استقلال شرایط برگزاری دربی رفت با برگشت باید یکسان باشد.هر کدام از شرایط ۹۰ به ۱۰ یا ۵۰ به ۵۰ در بازی رفت اجرا شود، بازی برگشت هم باید به همان شکل انجام شود.

وی افزود: برگزاری دربی رفت در روز غیر تعطیل هم به این معنی است که دربی برگشت هم باید در یک روز غیر تعطیل برگزار شود. حقیقت این است که اجرای طرح ۹۰ به ۱۰ هرچند که براساس مصوبه سازمان لیگ در ظاهر به باشگاه‌ها واگذار شده اما به موافقت‌ها، هماهنگی‌ها و زیرساخت‌هایی نیاز دارد و تصمیم گیرنده اصلی در این مورد تنها باشگاه میزبان نیست.

فتحی در پایان گفت: لازمه اجرای طرح ۹۰ به ۱۰ در دربی ایجاد بستر مناسب از سوی دو باشگاه و همچنین سایر عناصر برگزار کننده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهاجم مدنظر استقلال در یک‌قدمی فولاد

ج سپتامبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال مدتی است منتظر اعلام نام بازیکن خارجی از طرف آندره‌آ استراماچونی هستند، اما این مربی هنوز اسم بازیکن موردنظر خود را به آن‌ها معرفی نکرده است. این در شرایطی است که پیش از این صحبت‌های زیادی در فضای مجازی در این خصوص...