امیرحسین فتحی: شرایط دربی رفت و برگشت یکسان خواهد بود؛ بستر مناسب برای حق میزبانی تیم ها وجود ندارد!

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر قرار باشد دربی رفت در وضعیت 90 به 10 برگزار شود بایستی بازی برگشت نیز این شرایط باشد در غیر این صورت باشگاه استقلال موافق نیست.

  

 به گزارش استقلال نیوز، امروز محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده و در بخشی از صحبت های خود با گستاخی تمام اعلام کرد:

ما یک بحث بلیت‌فروشی داشتیم و تصمیم گرفتیم سامانه هواداری خود را به بلیت فروشی وصل کنیم. ما اطمینان داریم بحث 90 به 10 در این بازی(دربی رفت) اجرا نمی‌شود ولی امید داریم که در بازی برگشت این اتفاق بیفتد. چون ما برنامه برای شناسایی تماشاگرانمان داریم و می‌خواهیم روی بحث کارت هواداری مانور کنیم. کسانی که کارت هواداری پرسپولیس را داشته باشند با کارت ملی خود می‌توانند بلیت بخرند و آنها خیلی راحت شناسایی شوند اما در این بازی بعید می‌دانم بتوانند تماشاگران را شناسایی کنند که چه کسی پرسپولیسی است و چه کسی استقلالی؟

  امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به صحبت های خالی از منطق مدیرعامل پرسپولیس، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط دربی رفت و برگشت یکسان است

بر مبنای درخواست باشگاه استقلال شرایط برگزاری دربی رفت با برگشت باید یکسان باشد.هر کدام از شرایط ۹۰ به ۱۰ یا ۵۰ به ۵۰ در بازی رفت اجرا شود، بازی برگشت هم باید به همان شکل انجام شود.

* بازی برگشت هم روز غیر تعطیل برگزار می شود

برگزاری دربی رفت در روز غیر تعطیل هم به این معنی است که دربی برگشت هم باید در یک روز غیر تعطیل برگزار شود. حقیقت این است که اجرای طرح ۹۰ به ۱۰ هرچند که براساس مصوبه سازمان لیگ در ظاهر به باشگاه‌ها واگذار شده اما به موافقت‌ها، هماهنگی‌ها و زیرساخت‌هایی نیاز دارد و تصمیم گیرنده اصلی در این مورد تنها باشگاه میزبان نیست.

* برای اجرای طرح 90 به 10 بستر مناسب آماده نیست

به نظر منلازمه اجراى طرح ۹۰ به ۱۰ در دربى ایجاد بستر مناسب از سوى دو باشگاه و همچنین سایر عناصر برگزار کننده است که متاسفانه فعلا این بستر آماده نیست.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

شاهین بیانی: گناه بازیکنان را گردن داور نندازیم؛ برد دربی از نان شب واجب تر است

بهتاش فریبا: دربی نزدیک است، باشگاه بازیکنان را جمع و جور کند؛ رفتار استراماچونی حرفه ای نیست!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عامل اصلی انتقال طارق از استقلال به الاسماعیلی مصر

ج سپتامبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، همام طارق، هافبک فصل گذشته استقلال روز گذشته به تیم جدیدش الاسماعیلی مصر ملحق شد. او در اولین مصاحبه بعد از پیوستن به تیم جدیدش گفت: دلیل آمدنم به الاسماعیلی مصطفی کریم، ستاره سابق تیم ملی عراق و الاسماعیلی بود. کریم به من توضیح داد که ا...