هاشم بیک زاده: قضاوت در مورد عملکرد استقلال زود است؛ استقلال به دنبال جمع کردن حاشیه ها باشد

هاشم بیک زاده

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تغییرات زیادی داشته و به خاطر همین موضوع نیاز به زمان دارد تا عملکرد این تیم را ارزیابی کنیم

    

 به گزارش استقلال نیوز، هاشم بیکزاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با میزان در خصوص دلیل خداحافظی از فوتبال، شرایط فعلی خودش و همچنین ارزیابی تیم استقلال، صحبت‌های کرد که در ادامه می خوانید:

* هنوز تصمیمی برای ورد به عرصه مربیگری ندارم

تصمیم سختی بود، اما باید این تصمیم را می‌گرفتم. هنوز برنامه‌ای برای ادامه فعالیت فوتبالی و وارد شدن به دنیای مربیگری ندارم. برای ورود به دنیای مربیگری باید خیلی مطالعه داشته باشم.

* قضاوت در مورد عملکرد استقلال زود است

استقلال تیمش را تغییر داده و نفرات جوانی به آن اضافه شده‌اند. الان زود است که بخواهیم درباره عملکرد استقلال قضاوت کنیم، چون تنها دو هفته از لیگ گذشته است. این استقلال در صورتی که حاشیه نداشته باشد، می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

* استقلال می تواند مدعی قهرمانی باشد

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور و پرسپولیس مدعی هستند، اما استقلال اگر چه تیم جوانی شده، می‌تواند نتایج خوبی کسب کند. اگر این تیم یک نفر را داشته باشد که حاشیه‎ها را جمع و جور کند، شرایط بهتر هم خواهد شد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هاشم بیک زاده: وقتی تصمیم به خداحافظی گرفتم گریه‌ام گرفت؛ جلوی آرژانتین بازی می کردم هر دو پای مسی قلم می شد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نیک سیرت: استقلال مقابل نفت محکوم به پیروزی است؛ در وسط زمین خلاء لیدر و رهبر حس می شود

ج سپتامبر 13 , 2019
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در مقابل نفت تهران محکوم به پیروزی است زیرا دیگر دلیلی برای از دست دادن امتیاز را ندارد.       به گزارش استقلال نیوز، محمد نیک سیرت پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر...