محمد نیک سیرت: استقلال مقابل نفت محکوم به پیروزی است؛ در وسط زمین خلاء لیدر و رهبر حس می شود

محمد نیک سیرت

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در مقابل نفت تهران محکوم به پیروزی است زیرا دیگر دلیلی برای از دست دادن امتیاز را ندارد.

    

 به گزارش استقلال نیوز، محمد نیک سیرت پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر در خصوص شرایط استقلال و همچنین ارزیابی این تیم بعد از دو هفته ناکامی، صحبت‌های کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال مقابل نفت محکوم به پیروزی است

متاسفانه آبی پوشان در دو هفته اول نتوانستند نتایج مطلوبی بگیرند و این باعث افزایش حساسیت در بازی سوم می‌شود. استقلالی‌ها محکوم به پیروزی در این بازی هستند تا برای دربی تحت فشار نباشند.

* استقلال در هر دو هفته نمایش قابل قبولی داشت

شاگردان استراماچونی در دو هفته اول هم بازیهای قابل قبولی داشتند و انصافا باید بگوییم نه در تبریز مستحق شکست بودند و نه مقابل فولاد سزاوار از دست دادن پیروزی بودند. متاسفانه در هر دو بازی اتفاقات بد و مشابهی افتاد و در هر دو بازی تیم ما در دقایق ۹۵ و ۹۶ گل خورد.

* استقلال در وسط زمین نیازمند یک لیدر و رهبر است

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یکی از مشکلاتی که در این دو بازی به چشم آمد، فقدان یک بازیکن لیدر در میانه میدان بود که توان هدایت تیم در لحظات حساس به خصوص در وقت‌های تلف شده را داشته باشد. امیدوارم این دو حادثه مشابه، تجربه خوبی برای بازیکنان باشد تا منبعد در لحظات حساس بتوانند بازی را مدیریت کرده و امتیازات حساس را از دست ندهند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هاشم بیک زاده: قضاوت در مورد عملکرد استقلال زود است؛ استقلال به دنبال جمع کردن حاشیه ها باشد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیک‌زاده: استقلال می‌تواند با بازیکنان جوان خود نتیجه بگیرد

ج سپتامبر 13 , 2019
به گزارش مشرق،  درباره برنامه‌اش پس از خدحافظی از دنیای فوتبال اظهار داشت: تصمیم سختی بود، اما باید این تصمیم را می‌گرفتم. هنوز برنامه‌ای برای ادامه فعالیت فوتبالی و وارد شدن به دنیای مربیگری ندارم. برای ورود به دنیای مربیگری باید خیلی مطالعه داشت...