پرویز مظلومی: از فرهاد مجیدی دلخورم ولی حمایتش می کنم؛ فتحی بهتر است مشورت پذیر باشد!

پرویز مظلومی

سرمربی اسبق باشگاه استقلال گفت: درست است که از مجیدی دلخور هستم ولی دلیل نمی شود از تیم ملی امید حمایت نکنم.

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرگزاری میزان، درباره شرایط استقلال پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان، وضعیت مدیریتی این باشگاه و ... ، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

 * با استراماچونی جلسه برگزار می کنیم

قرار شده جلسه‌ای با استراماچونی پیش از دربی داشته باشیم تا با او در مورد مسائل مختلفی صحبت کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

* از بازگشت روزبه چشمی به استقلال خوشحالم

خیلی خوشحالم که روزبه به استقلال برگشته و او می‌تواند به تیم کمک کند. تمام هدف ما از صحبت کردن در مورد استقلال، ساختن تیمی باقدرت است. ما نگران هواداران هستیم و همه هدف ما حمایت از استقلال است. همه حرف ما حرف هواداران است. این باشگاه برای مردم است و امثال من و دیگران آمدیم و رفتیم، ولی این هواداران و نام باشگاه هستند که می‌مانند.

* فتحی مشورت پذیر باشد

فرقی نمی‌کند تیم توسط چه کسی هدایت و مدیریت می‌شود، در هر صورت هدف ما حمایت از تیم است و دنبال کارشکنی نیستیم. فتحی زحمت زیادی برای استقلال کشیده و او دوست من است، اما نباید به تنهایی تصمیم بگیرد و باید از اطرافیانش در امور مشورت بگیرد.

* بی معرفتی بعضی ها به خودشان مربوط است!

ما در استقلال اگر از کسی حمایت کردیم و او را آوردیم به خاطر این بود که می‌دانستیم می‌تواند به استقلال کمک کند. این وظیفه ما است حالا اگر آن‌ها بی‌معرفت هستند به خودشان مربوط است.

* دیگر با مجیدی کاری ندارم

دیگر با مجیدی کاری ندارم، اما باید از تیم امید و تیم ملی حمایت کنیم. فرهاد را خیلی دوست دارم، اما کمی از او دلخورم. هرچند این باعث نمی‌شود از تیم امید حمایت نکنم. مجیدی استقلالی بوده و خواهد بود و باید کمکش کنیم.

* رفتار ویلموتس را بسیار پسندیدم

از کار ویلموتس که سرمربیان را دعوت کرد خیلی لذت بردم. البته برخی کم‌لطفی کردند و به این جلسه نرفتند. اینکه امثال استراماچونی و ویلموتس بین مردم هستند و در مراسم‌ها هم شرکت می‌کنند اتفاق خوبی است و به پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

 پرویز مظلومی: اتفاقات کوچک نباید مسئله‌ساز شوند؛ دربی نزدیک است، نباید فضای مسموم ایجاد کرد

پرویز مظلومی: پنج مربی خارجی مدنظر داریم؛ بعد از بازگشت تیم از امارات سرمربی انتخاب می شود!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پروژه مشترک سلبریتی‌های سیاسی، فرهنگی و ورزشی با ضد انقلاب

چ سپتامبر 11 , 2019
به گزارش مشرق، پدرش می‌گوید «سحر یک مشکل عصبی داشت و تحت تاثیر برخی دوستانش اقدام به خودسوزی کرد و ما افرادی که از این ماجرا سوء استفاده می‌کنند و آرامش جامعه را به هم می‌ریزند را حلال نمی‌کنیم». بیشتر بخوانید: همه چیز درباره دختری که خودسوزی ...