اتفاق سیاه برای استقلال تکرار می شود؟

به گزارش مشرق، بهمن سال ۸۵ یک لکه تاریک در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شد. کنار گذاشته شدن از جام باشگاه‌های آسیا به دلیل نا آشنایی با قوانین، جدی نگرفتن هشدارهای AFC و دیر ارسال کردن مدارک نتیجه‌ای تلخ برای آبی پوشان داشت. 

در آن مقطع، زمانی که هشدارهای لازم به استقلالی‌ها داده می‌شد، آنها به این گمان که شاید هشدارهای AFC هم مثل فوتبال ایران ضمانت اجرایی نداشته باشد، با خونسردی کامل مدارک لازم و اسامی تیم‌شان را در موعد مقرر برای AFC ارسال نکردند.

بیش از ۱۲ سال از حذف عجیب آبی پوشان از آسیا می‌گذرد و امروز که در شهریور سال ۹۸ قرار داریم، اظهار نظرهایی از برخی مسئولان این باشگاه شنیده می‌شود که بی شباهت به اظهار نظرهای مسئولان آن زمان این باشگاه نیست.

بیشتر بخوانید:

تحلیل شرایط استقلال توسط زندی

در سال ۸۵ مقداد نجف نژاد مدیرعامل وقت در اظهار نظری عجیب بیان داشت مدارک را با پست عادی برای AFC ارسال کردیم، شاید کمی دیر برسد اما حتما می‌رسد. مدارک به موقع رسید، دیر رسید یا اصلا نرسید، حاصلش آن شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی راحت آبی پوشان را از جام باشگاه‌های آسیا کنار گذاشت.

امروز هم اظهار نظری عجیب از یک مسئول می‌شنویم که گفته دوشنبه و سه شنبه ایران تعطیل است و ما چهارشنبه مدارک را ارسال می‌کنیم.

هواداران استقلال که اتفاقات تلخ سال ۸۵ را فراموش نکرده‌اند، حق دارند با شنیدن این اظهار نظرها و یادآوری خاطرات تلخ آن سال، نگران آینده تیم شان در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

برخی از مدیران این مجموعه خبر از تکمیل مدارک باشگاه برای ارائه به AFC می‌دهند، اما هنوز این اتفاق به صورت عملی روی نداده است و اسنادی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دربی 90 بدون قانون 90 به 10

س سپتامبر 10 , 2019
به گزارش مشرق، علی‌اصغر انتظار درباره تأخیر دو باشگاه چنین گفته است: «قرار بر این بود که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل مجهز بودن به سیستم هواداری، اطلاعات هواداران خود را برای ثبت‌نام و تهیه بلیت الکترونیکی در اختیار ما قرار دهند تا ما ب...