رضا حسن زاده: زرینچه نیاز به تعریف و تمجید ندارد؛ استقلال آن تیم مورد علاقه هواداران نیست

رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: زرینچه نیاز به حمایت هیچ کسی ندارد و کسانی همچون همدانی که از او انتقاد می کنند روزمه کاری خودشان قابل دفاع نیست

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری میزان، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 استقلال آن تیم مورد علاقه هواداران نیست

طبیعتا نتایج استقلال مورد انتظار نبوده است. استقلال در بازی دومش به مراتب بهتر از دیدار اول بود، اما آن استقلالی نیست که همه می‌خواهند و مورد علاقه هواداران باشد. تیم ضعف‌هایی دارد که به مرور برطرف می‌شود اما امیدوارم امتیازات ابتدای فصل به راحتی از دست نرود.

استقلال دو بازی حساس در پیش دارد  

استقلال دو بازی حساس در پیش دارد. اولی نفت مسجدسلیمان است تا نخستین سه امتیاز فصل را بگیرد و بازی پراهمیت دیگر، دیدار هفته چهارم با پرسپولیس خواهد بود. اگر شاگردان استراماچونی در این دو دیدار موفق باشند، راه برای‌شان هموار می‌شود.

* زرینچه نیاز به تعریف و تمجید ندارد

زرینچه بازیکن بزرگی برای استقلال بوده و نیاز به تعریف و تمجید ندارد. متأسفانه برخی‌ها همچون ستار همدانی بدون اینکه به گذشته و رزومه خودشان نگاه کنند، غیرمنصفانه انتقاد می‌کنند.

اخبار باشگاه استقلال

       


 مطالب مرتبط:

رضا حسن زاده: برای همدانی زود است در مورد زرینچه صحبت کند؛ استقلال در دو دیدار اول دلچسب بازی نکرد

ستار همدانی: استقلال به دو فرمانده نیاز دارد؛ شنیدم ابراهیمی در حال بازگشت به استقلال است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی درگذشت دختر آبی؛ پرواز فرزند دلبندمان موجب اندوه شد!

س سپتامبر 10 , 2019
باشگاه استقلال تهران با انتشار بیانیه ای درگذشت سحر خدایاری معروف به دختر آبی را به عموم هواداران و مردم ایران تسلیت گفت.  به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال پس از فوت یکی از هوادارن با تعصب این تیم پیامی را صادر کرد. پیام تسلیت باشگاه استق...