دیدار تدارکاتی استقلال و گل ریحان/ برتری آبی پوشان در غیاب 7 بازیکن ملی پوش!

دیدار تدارکاتی استقلال و گل ریحان

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل گل ریحان به برتری رسید.

 به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در دیداری تدراکاتی از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در مجموعه نفت تهرانسر و پشت درهای بسته به مصاف گل ریحان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد.

داریوش شجاعیان (22 - پنالتی)، فرشید اسماعیلی (45) و سینا خادم‌پور (85 - پنالتی) زننده گل‌های استقلال بودند و رضا معقولی نیز برای گل ریحان گلزنی کرد. تیم گل ریحان در نیمه دوم صاحب ضربه پنالتی نیز شد که ضربه معقولی به تیر برخورد کرد.

استقلال برای این بازی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، سیدحسین حسینی و علی کریمی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و همچنین مهدی قائدی، محمد بلبلی و عارف غلامی به دلیل شرکت در اردوی امید در اختیار نداشت.

دیدار تدارکاتی استقلال و گل ریحان

ترکیب استقلال: سیدحسین پورحمیدی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، علی دشتی، میلیچ، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان و محسن کریمی.

ترکیب گل ریحان: حجت صدقی، مصطفی سالاری، مجید نصیری، محمدحسین مهرآزما، نیما داغستانی، محمدرضا خرسندنیا، علی محمدی، کیانوش میرزایی، علیرضا ارجمندیان، امین درویشی و مهدی محمدیاری.

حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

دیدار تدارکاتی استقلال و گل ریحان

* پیش از آغاز مسابقه نصرتی به نزد سرمربی تیم استقلال رفت و برخورد گرمی با استراماچونی داشت.

دیدار تدارکاتی استقلال و گل ریحان

* روزبه‌ چشمی که روز گذشته قراردادش را با استقلال تمدید کرده است در ورزشگاه نفت تهرانسر حاضر شد و به تمرینات اختصاصی پرداخت. 

* فرشید باقری که مچ پایش را به دلیل آسیب‌دیدگی جراحی می‌کند در مسابقه دوستانه امروز حضور نداشت.
دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

  

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جباری: استقلال در ۲ هفته اول به حقش نرسید

ی سپتامبر 8 , 2019
به گزارش مشرق، علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شرایط آبی‌پوشان به سایت باشگاه استقلال گفت: به هرحال استقلال در دو هفته اول به حقش نرسید ولی امیدوارم که با توجه به وقفه ایجاد شده در لیگ، استقلال بتواند از هفته سوم نمایش‌های خوبی همراه با نتایج ...