علی جباری: استقلال در دو هفته اول به حقش نرسید؛ نباید انتقادات را به استراماچونی منتقل کنیم!

علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در 2 هفته اول به حقش نرسید ولی امیدوارم که با توجه به وقفه ایجاد شده در لیگ، استقلال بتواند از هفته سوم نمایش‌های خوبی همراه با نتایج دلچسب هواداران را کسب کند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص شرایط آبی‌پوشان، صحبت‌هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط آبی پوشان؟

به هرحال استقلال در دو هفته اول به حقش نرسید ولی امیدوارم که با توجه به وقفه ایجاد شده در لیگ، استقلال بتواند از هفته سوم نمایش‌های خوبی همراه با نتایج دلچسب هواداران را کسب کند.

* نظرتان راجع به اینکه عده‌ای به دنبال ایجاد بدبینی میان باشگاه و استراماچونی هستند چیست؟

ما می‌توانیم انتقاداتی نسبت به شرایط داشته باشیم ولی اینکه انتقادات را به استراماچونی منتقل کنیم درست نیست. مسائل خانواده استقلال در داخل باشگاه باید مورد بحث قرار بگیرد. آقای استراماچونی مربی استقلال هستند و دلیلی ندارد با بیان انتقاداتمان درباره باشگاه به او، فضا را دچار التهاب کنیم. به عبارت بهتر، انتقاد برای بهتر شدن شرایط است ولی بیان یک سری مسائل به آقای استراماچونی، قطعا به استقلال کمک نمی‌کند و قطعا این روش خوبی نیست و من شخصا این مسئله را نمی‌پذیرم. ما نباید کاری کنیم که خدایی نکرده تیم در رقابت‌های لیگ بابت صحبت‌های ما متضرر شود.

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گفت و گو با پدر دختر فوتبالدوستی که خودسوزی کرد

ی سپتامبر 8 , 2019
به گزارش مشرق، ماجرای دختر فوتبالی از پنج روز پیش، جنجال زیادی به پا کرده است. دختر ۳۰ ساله‌ای که خودش را در مقابل دادگاه انقلاب به آتش کشید و هنوز هم روی تخت بیمارستان خوابیده؛ سارا خودش را سوزاند و مشخص شد که به عشق فوتبال و تماشای آن از نزدیک به چن...